22. mai 2011

Drink up me hearties Yo Ho!

Den eneste planen jeg har i dag er Kino. Skal endelig dra å se Pirates Of the Caribbean - On Stranger Tides, og jeg gleder meg villt! Har jo ventet på den i et år, or somt'n?



Jeg husker godt da jeg ble introdusert for Johnny Depp og disse filmene. Var på besøk hos en klassevenninne, og etter vi hadde vært ute og prøvd å lære oss og sykle på bakhjulet (som gikk dårlig forresten), foreslo hun vi skulle se film. Hun tok fram The Curse of the Black Pearl. Jeg syns den så kjedelig ut i starten, men fikk mer og mer interesse for dem, og nå elsker jeg dem, og Johnny Depp. Også har jeg en viss forkjærlighet for pirat-greier og klær. Elsker piratstilen og å kle meg ut som det. Nå mener jeg ikke sånn barnslig pirat med lapp over øyet, krokhånd og trebein, men som Jack Sparrow!

Derfor er Outfitet mitt litt piratcy i dag.























Pirater har mye ringer, så! Jeg elsker forresten den medaljongen! Regner med noen kjenner den igjen?
Dette er fra når vi lagde reproduksjon av fektescenen mellom Jack og Will. Det var skikkelig gøy. Savner det!



Sminke og kostyme var ordnet helt selv. Syns vi var flinke, jeg.
Connie mente at det var to scener i den nye filmen som minnet om vår reproduksjon... Gleder meg til å se det.


Har du sett POTC 4?
Hva syns du om Outfiten og kosrymet?
Hva syns om reproduksjonen vår?

9 kommentarer:

  1. Nei, har ikke sett POTC 4 enda, men jeg og Simond har planer om å se den denne uka. :D
    Jeg har ikke særlig høye forventninger til den, siden forgjengerne pleier å være de beste. Det blir litt mye når det kommer opp i 3-4-5 filmer liksom. Men samtidig, det er fuckings Johnny Depp, dømt til å bli bra! <3

    Og jeg synes igjen outfiten din var kul. Jeg liker også skikkelig godt piratstil. :D Har hatt planer om å ha en piratshoot lenge nå. Får se når det blir! :) Du skulle jo vært med!!!

    Også digger jeg kostymet ditt i filmen deres. Du ligner faktisk på Jack Sparrow. :D
    Og filmen i seg selv er ganske kul. Litt sånn småtabber her og der som vanlig, men det er jo bare pirk. :D Synes dere er flink jeg. :)

    SvarSlett
  2. Ja, de første filmene bruker alltid å være best.. men man er jo uansett bare nødt til å se den da. no doubt.

    Takk! :D Jeg kunne godt hatt piratstil hver dag jeg, men folk vil kanskje tro jeg er gal.. haha xD Jaaaa, jeg vil være med på piratshoot! hadde vært awesome!

    Jeg liker også kostymet, synes det ble skikkelig braa :D sminken kunne kanskje vært bedre da.. xD Og ja, småtabber såklart, og jeg hadde ikke akkurat den beste engelsken.. det var slurve-engelsk xD Takk! <3 :D

    SvarSlett
  3. Jeg syns On Stranger Tides var bra, men ikke like innvikla som de andre, temaet "Ungdomskilden" er jo også veldig mye brukt :)
    Men du kan glede deg ^^

    Jeg sa forresten at det er 1 scene med 2 elementer som minner om filmen vår, that's all :)

    Stilig outfit, finest uten den jakka du hadde utenpå ^^

    Kostymene i filmen vår var jo råbra, men haha, jeg ler meg skakk når jeg ser den. Den er bare epic! Den er så dårlig at det blir bra! :P
    For det første dårlig engelsk - ikke frekt ment, haha - litt surrete skuespill - f.eks. når du rømmer fra Will, så står han rett bak deg og ser på at du stikker av, haha - for ikke å snakke om tre-sverdene som lyder som ordentlige sverd - og hva med når du forsøker å løsne sverdet fra døren? Sverdet sitter jo ikke ordentlig fast en gang, det ser bare så utrolig latterlig ut! Haha. Dessuten glemte vi at noen soldater skulle hamre på døren nede! Og vi hadde ikke noe esel (logisk nok). Og da jeg så over filmen en gang, manglet vi 22 klipp eller noe som kunne ha gjort resultatet mye bedre! :) Huff, good times, altså! <3
    Vi skulle såå ha fått vist filmen på piratkveld på ungdomsklubben, dumt det ikke ble noe av :(
    Og husker du tilbakemeldingen fra juryen på UKM? "Veldig bra, men bruk egen ide neste gang". Som om filmen i det hele tatt var ment for UKM og ikke bare var et produkt av ungdommers kjedsomhet :P
    Nei, huff. Jeg digger den reproduksjonen <3

    SvarSlett
  4. Nå fant jeg ordet jeg lette etter i sted, skuespillet kunne virke litt monotont ;)

    SvarSlett
  5. Se hva jeg fant på skrivebua.... Kjenner du det igjen? hahahaha.

    Fyrste gong vi møttast - igjen

    Vi møttast igjen etter ni år
    Eg blei heilt gelé i mine lår
    Eg såg du var forandra
    Eg traff deg på ein manda'

    Eg kunne ikkje la vere å sjå på deg
    Du kunne ikkje la vere å sjå på meg
    Det var kjærleik ved fyrste blikk
    Alt vi trengde var eit lite kick

    Så hang vi saman som sild
    Det blei ein brennande ild
    Havet oste bort
    Vi hadde opna ein ny port

    Men tida gjekk så alt for fort
    Eg skulle dra, og så var det gjort
    Du fell ein tåre som skulle minnast meg
    Du gav meg ein klem, så drog eg min veg


    Av søsteren min og meg (mest søsteren min)

    Connieib 20 år Troms

    SvarSlett
  6. Connie; Jeg digga filmen! Men det er jo nettopp fordi det er Pirates of the Caribbean da, og jeg er jo frelst av hele greia. Likte den uansett, + at jeg digga at det var havfruer med i den! :D Det var awesome. Det er iallefall sikkert at jeg kjøper den når den kommer på dvd, no doubt. Må jo ha den i samlinga :D

    Og ja, kom på det når jeg så scenen du snakka om, og ja.. den minna forresten VELDIG akkurat når de sto opp i taket der.. :P

    Takk! Enig i at Outfiten er finest uten jakka ^^

    Jeg er enig i det du sier om filmen.. Ser så dumt ut når han står rett bak meg å ser på at jeg klatrer opp på hemsen der xD

    DU glemte å legge på sånn bankelyd.. - mener du? xD haha.. vi snakka jo om det mens vi var der, om noen skulle stå å banke, men så fant vi ut at du skulle legge på lyd :P

    Så husker jeg at vi irriterte oss sykt over en traktor som bråkte utenfor hele tia xD haha.. Crazytimes! :D <3


    Jeg kjenner igjen diktet ja, men jeg husker ikke når vi skrev det eller hvordan vi kom på å skrive det. Jeg ser jo hva vi skrev om da xD Men sånn utenom det.. Hvorfor, liksom, og når? xD Og.. hæ.. "Av søsteren min og meg (mest søsteren min)" ??? Har jeg funnet på mesterparten? xD Det husker jeg iallefall ikke xD

    SvarSlett
  7. .. Åja, nei glem det.. xD Det jeg syns ser dumt ut er jo når han klatrer NED fra hemsen og jeg står å venter på tur xD hahaha...
    ÅÅåh, så komisk.. xD

    SvarSlett
  8. Heidi; Jeg også :) Takk!

    SvarSlett