5. aug. 2015

Danmarksgave fra Viveka

Viveka har jo vært de 2 siste ukene i Danmark. Jeg kjørte henne til flyplassen når hun skulle dra og hentet henne igjen forrige fredag. Som forøvrig var en veldig koselig fredag! Vi var bare en liten tur hjemme hos henne og bærte inn bagasjen og noen esker hun endelig hadde fått ned fra Tromsø, som sto hos meg. Deretter dro vi inn til byen og spiste mat og gratis dessert på Friday's. Desserten var gratis pga at hun nylig hadde bursdag. Ble i byen utover natta og bare koste oss, egentlig.

Uansett, fikk jo en liten Danmarks- gave fra henne.


Søt innpakning, og en spesiell cola. Alle liker jo minions! :D

Det som var inni pakken var nail foils. Har prøvd noen fra TGR tidligere, men de funka ikke... Spent på å prøve disse. En rosa glitter- lakk. Fine og fyldige vipper, og et par anker- øredobber.



Syns alle tinga var fine! ^^
Blir spennende å smake colaen også, men det blir ikke før til helga, siden jeg har slutta å drikke brus i ukedager (yey meee! xD )

Anywho.. Tusen takk for den fine gaven, Viveka!! ^^

7 kommentarer:

  1. Fint at du likte gaven! :D Synes også innpakninga va søt.. ^^
    Skulle egentlig til å spørre om du hadde smakt på colaen enda, men så skrev du jo at du ikke skal det før til helga så xD
    E også spent på om de nail foilsan virke :p
    Synes ankerøredobban e fin, derfor æ kjøpte til begge to ^^

    Btw, ka du drikk ellers i uka når du ikke drikk brus? Kun vann/melk? Eller andre ting som sjokomelk/iste osv? Det e jo isåfall ikke noe særlig bedre enn brus sånn sett xD hvertfall ikke iste. Det e jo faktisk helt på samme nivå som cola når det gjeld sukker hvertfall. Så en test en gang der dem sjekka forskjellige drikka, og da va iste og cola aller verst såklart :p Helt likt.
    Kom forresten på en ide no men kan heller si den på chatten :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Eh, jeg veksler litt mellom alt ettersom hva jeg føler for å drikke. Veksler mellom vann, melk, eplejuice, sukkerfri saft og av og til sjokolademelk (oboy). Oboy er nok sikkert bedre enn de der ferdigblanda greien man får på butikken :P Iste har jeg ikke drukket, er ikke så glad i det.

      Slett
  2. Ja okei :p sukkerfrie produkta e no egentlig ikke særlig bedre enn andre da, gjeld forsåvidt "lett"-produkta også, dem stappe jo en del andre dumme stoffa for å veie opp for sukkeret :p men oboy e nok litt bedre enn ferdigmelk ja :p kan jo egentlig bare lese på pakningen og sammenligne da xD

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, de sier så om sukkerfri produkter, men tror nok ikke det gjelder alt. Har hørt bra ting om den safta jeg bruker, så.. Men uansett er det nok bedre enn å drikke cola hver dag. Men jeg nekter å drikke bare vann og melk hele uka, liker å ha ting med litt smak på også. Derfor drikker jeg saft og juice, spesiell til middag. Klarer ikke å drikke vann sammen med middag, når jeg gjør det så pleier jeg bare å begynne å hoste av en eller annen grunn xD klarer ikke å få det ned rett. Melk syns jeg heller ikke passer til middag :P

      Slett
  3. Ja noen e jo bedre enn andre såklart. :p

    Og nei, melk e ikke passanes til middag, æsj xD Med mindre det e snakk om grøt eller pannekake og sånt da :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er sant. Patrik drikker nesten alltid melk til middag.. skjønner ikke hvorfor han mener det passer xD

      Slett
  4. Jammen, høres ekkelt ut xD Satt og tenkte på no, siden vi hadde pizza til middag i dag, melk til pizza liksom, hørtes ekkelt ut xD

    SvarSlett