8. jan. 2023

Julegave- favoritter 2022

Her er noen av julegavene jeg fikk i år. Har valgt ut noen favoritter, men det ble faktisk det meste av det jeg har fått. Har fått andre fine ting også, som jeg er veldig glad og takknemlig for, så vil bare takke alle for gavene!


Supersøt crop- bluse, fra min venninne Viveka.



Myk og behagelig Kari Traa- fleecejakke, fra Elisabet og Bjørn.



Stilig rutete blazer, fra pappa. Denne har jeg også to av fra før i andre farger, så disse liker jeg godt!



Lue med ledlys, også fra pappa.



Myk og fin genser, fra Patrik. Denne pekte jeg ut for han tidligere i år.



Deilig, mykt skjerf, fra Patrik's bror. 



Pynte- gresskar, som jeg ønsket meg, fra Elisabet og Bjørn. 



Hårspenner av fisk og krabbe, fra tantebarna mine. 



Og helt til slutt, faktisk en flunke ny symaskin. Jeg nevnte til mamma så sent som godt ut i Desember at det er symaskin jeg egentlig skulle ha ønsket meg i julegave, da hadde de allerede kjøpt det. Dette var en spleisegave til meg fra både mamma, pappa, stefar, søsken, Patrik og de andre naboene i feltet (dvs familien til min stefar). - Håper ikke jeg har glemt noen i denne rekka!? På gavelappen sto det "fra alle som er glad i deg", så jeg måtte spørre hvem som var med på den, så gikk det litt fort i svingene, er derfor usikker på om jeg har full oversikt.. 

Er i alle fall kjempeglad for alle gavene, og jeg gleder meg til jeg får satt i gang og bli kjent med symaskinen og få gjort noen av prosjektene jeg har hatt lyst til å utføre. Har vært dårlig motivasjon med en gammel, dårlig symaskin å jobbe med tidligere. 

2 kommentarer:

  1. Mye fint du har fått :D
    Like spesielt alle plaggan du har fått, og det pynte-gresskaret va veldig stilig :D

    Kjekt også at du har fått dæ ny symaskin! Fin gave fra alle de rundt dæ ^^
    Da regne æ med å få se mye fint du lage fremover :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg er veldig fornøyd ^^
      Ja, blir spennende å se om det blir noe syerske av meg nå x) haha

      Slett