9. okt. 2018

Platanias, Kreta: Dag 11

28.August


Skjedde ikke noe spennende denne dagen, men vi sto opp til regnvær. Bestemte oss for å gå ned til "sentrum" å spise noe, så vi endte opp på den restauranten med den gode pastaen igjen! Det begynte å tordne og lyne mens vi satt der, og det ble egentlig bare verre og verre. 


Det regnet så kraftig når vi gikk så vi ble helt gjennomvåte og kalde. Vi satte oss på Jørgen Bar og tok en kopp kaffe og varm sjokolade for å få i oss litt varmen igjen. 


Vi ble sittende en stund på baren, så været rakk å klarne litt før vi begynte å bevege oss. Vi bestemte oss rett og slett bare for å gå opp til hotellet igjen. 




Også hadde jeg lyst til å ta en siste svømmetur i bassenget før jeg ikke lenger hadde muligheten (hvorfor dette var siste sjanse vil komme fram i neste innlegg). 


Patrik ville ikke bade, så han ble sittende i baren ved bassenget. Han bestilte en drink til meg før jeg kom opp. Fikk faktisk med et stjerneskudd som jeg fikk se på bildet etterpå. 


Etterpå gikk vi på rommet så jeg kunne stelle meg litt før vi til slutt gikk på en restaurant oppe i høyden som het Cosmos. Ble nesten svimmel av å stå der, gikk rett ned under oss på verandaen. 


2 kommentarer:

  1. Pastaretten så god ut og stas med stjerneskudd på drinken :D
    Fikk du ikke tatt noe bilda/film av lynet da? :p synes lyn e skummelt, men også veldig stilig å se på og fotografere :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Kan hende jeg fikk det på film, men har ikke sjekka, så er ikke sikker :P Hadde egentlig lyst å ta bilder, men vi gikk aldri opp i høyden før det klarnet, så fikk ikke gjort det. Jeg syns det bare er morsomt med sånt vær xD

      Slett