27. mars 2010

Barndomsminner

Jeg ville bare legge ut litt bilder fra barndommen, som jeg fant!
Syns det er så koselig å se på de, og tenker tilbake. Og jeg savner barndommen!
Hadde liksom aldri problemer eller bekymringer. Det var så morsomt, deilig og relaxing!



Mamma, Connie, pappa og bittelille meg :)





Meg 3-4 mnd






Connie, 2 år og meg 3-4 mnd?



Karianne, jeg og Connie bader.



Meg, kanskje 2 år



Meg, 2 år, Cecilie (kusina mi), 9 år og Connie, 4 år




Meg, 2 år og Connie, 4 år



Meg, 2 år. Bevis på at jeg lekte med biler da jeg var liten!



Meg, 2 år og Connie, 4 år



Meg, 3-4 mnd, pappa, Connie 2 år og mamma



Meg, 3-4 mnd og mamma



Pappa og Connie, 2 år. Pappa ser mafia ut!



Meg, 2 år og mamma



Connie, 8 år, Frode, mamma og meg, 6 år? En gang vi var på tur oppover til Nord-Norge en sommer. Jeg og Connie hadde knallgule skolisser!



Meg, 2 år og Connie 4 år



Meg, 3-4 mnd



Meg, kanskje ca 1 år, eller?



Connie, 2 år og meg 3-4 mnd


Så kommer det en del litt nyere bilder, som jeg fant.



Meg, 11 år og lillebroren min, Sondre 3 år
Tru om jeg ville kledd sånn rødaktig hår?



Meg, 8 år på stranda og pappa i bakgrunn.



Julie (kusina mi), 9 år og meg 10 år, hvor vi danset i bursdagen til Beste en gang.



Meg, 10 år, Connie, 12 år og Julie, 9 år



Meg, 8 år og Connie, 10 år og Julie bak.



Meg, 6 år? Ikke sikker. Med en gang jeg oppdager pappa med kamera, gliser jeg til!



Meg og Kristin, bestevenninna mi jeg hadde, 9 år. Vi var dansepartnere på den tiden! :D


Meg, 13 år? Jeg er ikke like myk lenger, får ikke bøyd meg så mye som det der.




Meg, 10 år? På NM i freestyle en gang før jeg gikk ut på gulvet.


Meg, 12 år? Splitthopp



Meg, 13 år sitter nesten i en spagat. Kommer ca like langt (om ikke lenger), enda.



Connie, 15 år




Meg, 13 år



Connie, 15 år og meg, 13 år



Connie, 15 år og meg, 13 år. Jeg tegna meg i trynet.


________________________________________________

Sånn.. Tru om det er nok bilder? Hehe

Hva syns du om bildene? Hvilket likte du best? :P
Så barndommen min koselig ut? :P

14 kommentarer:

  1. For noen unger...

    Herregud, så teite vi så ut xD
    (og gjør enda....... xD)
    Jeg likte bikinibildet av meg, jeg så SLANK UT!!! SINNSYKT! o_O
    Men jeg klarer ikke å like meg selv i skjorte og snickers...... Selv om jeg bare var sånn... veldig liten.. xD

    Men Lynn, barndommen var vel ikke koselig, enkel og udramatisk. Tenk på alle barbiedukkene vi kranglet om og rev hodet av. Det var store bekymringer for små hoder det :D

    SvarSlett
  2. Haha, man vet ikke om jeg mente våre hoder eller barbiehodene xD

    SvarSlett
  3. PS! Du ser ut som en alien på det bildet av deg og mamma i hvite klær.

    SvarSlett
  4. Vent, jeg glemte å skrive en ting...
    Nå skal jeg slutte å spamme innlegget ditt : D

    SvarSlett
  5. PS!

    Jeg er stolt,
    jeg har sluttet å spamme innlegget ditt.

    SvarSlett
  6. Se, nå sluttet jeg igjen :D

    <3<3<3

    de hjertene var til meg selv, fordi jeg har sluttet å spamme innlegget ditt

    SvarSlett
  7. Hahaha, slutt Connie. Jeg får masse e-poster om at du kommenterer. xD OG HUT DEG PÅ MSN! Har ikke snakka med deg på år og dag. Eller sett deg. *_*

    Lynn: SØTE bilder. : D -runke- xD hahah.

    SvarSlett
  8. <3<3<3<3<3<3

    ...og de hjertene var til deg, fordi jeg fikk dårlig samvittighet for å sende hjerter bare til meg, også fikk du dobbelt så mange, fordi du fortjener det, også fikk jeg tre, fordi alle gode ting er det, altså 3.

    SvarSlett
  9. Oi, da sendte jeg vel bare masse e-poster til meg selv også oO

    SvarSlett
  10. LYNN <3<3<3

    DU ER LITT DUM, SPAMMER MAILEN MIN.

    SvarSlett
  11. Din spammer,Connie! og hvem sendte du egentlig hjerter til bortsett fra deg selv? Meg, eller Viveka? -.-

    Åh så koselig å høre at jeg liknet på en alien :D Wihu!

    Åja, både mitt og barbidukkene-hodene fikk virkelig gjennomgå av å leke med deg! x) Haha!

    SvarSlett