21. mars 2010

Jeg er flink!

Jeg syns jeg har vært litt flink i dag, fordi for det første har jeg hengt opp drakta mi på skapet, og merk PÅ, ikke I. Og det er bare fordi jeg syns den er pen å se på! Det er nok favorittplagget mitt, bortsett fra at jeg bruker det selvfølgelig ikke så ofte siden det er ment til å bruke på dansekonkurranser.


[Trykk på bildene for å se større]




















Drakta mi ER vakker! Og nå er skapet mitt også ganske vakkert :) Hadde hengt drakta over Jack Sparrow, men angra så nå henger den heller over Will Turner!


Her sitter jeg å gjør lekser i alle fall!














Jeg sliter med å forstå spørsmålene, fordi de formulerer spørsmålene så vanskelig at jeg ikke forstår hva de egentlig spør om, og dermed finner jeg ikke svar. 


Jeg syns igrunn den senga er skikkelig koselig; Myk og god!


Så hvofor sover jeg da i den andre senga, kan jeg jo spørre meg selv? Den jeg sitter i nå er mye deiligere!


Back to the point; Jeg er i alle fall flink i dag siden jeg har hengt opp drakta mi, den begynte å bli litt krøllete, siden den bare har liggi i en pose over lengre tid nå og det fortjener den ikke! 


Ellers har jeg faktisk gjort skolearbeid. Holder på med oppgaver nå som egentlig skal gjøres i morgen på studiedagen, har derfor ikke skole i morgen. Jeg gjør dem i dag, fordi da kan jeg tøye og danse i morgen, jeg orker ikke det i dag fordi jeg er støl og har vondt i kroppen.


Jeg har skrevet 3 egenvurdering og 1 evaluering til en oppgave, spør ikke hvorfor. Gidder ikke forklare. Så har jeg lagt 2 produkter, eller det ene ble ikke ferdig fordi prosjektfila ble fucked, så jeg fikk ikke redigert på den, derfor starter jeg på nytt. Nå skjønner du sikkert også hvorfor jeg har skrevet så mange egenvurderinger!


Også har jeg skrevet en arbeidsplan, som egentlig skulle blitt gjort før jeg begynte med oppgaven *kremt*!


SÅ JEG HAR VÆRT FLINK! Tenk å jobbe med skolearbeid på søndag. Tragisk!


En ting til før jeg forsvinner: Har tenkt å begynne å laste opp bilde av "dagens helt" hver dag på bloggen!
Tror nesten det kan bli litt interessant. Starter fra i morgen av!


Dette innlegget føler jeg ble litt rotete forresten, fikk ikke ordentlig til noe nå! Men lev med det!


Synes du jeg har vært flink i dag?
Hva syns du om drakta mi, skapet/rommet mitt og bildene? :P



Ha en fin kveld videre! :)

1 kommentar:

  1. Marved0y.blogg.no22. mars 2010 kl. 20:02

    Heisann! og takk for kommentar.
    Sorry at jeg ikke har fått svart, tror ikke det har vært helt meninga ;) for jeg er vanligvis flink til å svare:D! Btw, ja, såklart kan jeg blogge mer om dansing;)! Bare til å gi eksempler på hva du vil se osv:)!

    SvarSlett