19. mars 2011

Kategori-sidene er ferdig!

Ja, da er listene omsider ferdig. Jeg satt oppe til klokka 4 i natt og gjorde det ferdig. Jeg var ikke trøtt, så det var jo likegreit å gjøre noe.

Så igjen for å forklare... Nå kan du gå inn på kategorier og lese akkurat det du synes er interessant, istede for å bla gjennom bloggen for å finne det du vil lese.
Har delt inn i 6 kategorier som du kan finne øverst på høyreside!

(Klikk på bildene for å se større)

Er du interessert i Freestyle Discojazz- dansingen min, eller generelt dansing; Freestyle Discojazz- kategorien!
Er du interessert i Film, kan du gå på Film- kategorien. Der kan du se filmer jeg lager og legger ut!
Er du interessert i bilder, fotografering eller photoshop - kan du gå på Foto- kategorien.
Eller er du rett og slett interessert i hva jeg ellers gjør - går du på Hverdag- kategorien.
Hvis du vil se ting jeg kjøper på shoppingrunder eller sverigeturer går du på Diverse innkjøp- kategorien!
Er du interessert i sminke, så kan du gå inn på Make up- kategorien og se mine sminke-looks ++
Hva syns du?
Hvilke kategorier kommer du til å se mest på?



- Lynn Helen

3 kommentarer:

  1. Yaay, har ikke ordna ferdig jeg.. x)

    Jeg leser alle innleggene dine jeg. :D Men om jeg måtte valgt noen spesielle kategorier hadde det blitt film, foto og make-up. ^^

    SvarSlett
  2. kjempelurt det med kategorier ! :D . sett mer på bildene du har tatt osv du er UTROLIG flink til og ta bilder, og være kreativ med sminke osv :D ! skjønner ikke hvor du har lært alt ! :D

    men hva skjeer, jeg så du skulle selge drakten din ;o hvorfor det? du skal vell ikke gi deg med dans eller konkurranse?;O

    SvarSlett
  3. Anonym: Takk! :) Jeg har gått to år på skole, medielinja for å lære om fotografering. Men føler egentlig ikke jeg får no særlig utbytte av det... :P Men har vært en del i Skedsmohallen og fotografert dansere i det siste, og jeg syns selv resultatene blir bra! Så det er gøy :D

    Nei, jeg skal fortsette å danse. Men drakten er egentlig litt for liten øverst, sånn at ting er i nærheten av å falle ut når jeg danser. haha xD Og det er ikke bra, + at jeg har en drakt fra før og siden jeg ikke konkurrerer så mye enda så trenger jeg egentlig ikke to.. :/

    Men skal jeg konkurrere så kommer jeg til å bruke den andre drakten min :) Eller har to til da, en litt øvet og en mesterdrakt.. men kommer til å bruke mesterdrakten i slow :)

    SvarSlett