16. mars 2011

Toten, dans og sminke

Hei igjen!
Dårlig med blogging på meg i det siste, men det er fordi jeg fortsatt holder på å lage de listene for at det skal bli litt mer ryddig her og folk kan lese akkurat hva de vil istede for å lese gjennom hele bloggen for å finne noe interessant.

Også driver jeg fortsatt å redigerer bilder, men jeg er veldig sen fordi jeg er umotivert fordi pc- kabelen funker jo ikke. Må nærmest sitte å holde på den for at pc-en skal holde på strømmen.

Også har jeg vært på en liten "ferie".. Var på toten og slappa av en helg. Møtte folka der oppe, utenom Nathalie, for hun er i Canada. Og mamma og søsknene mine + fetteren mn og moren hans var der på besøk, så det var jo koselig!

Så mens jeg var der var jeg på badeland... Lenge siden jeg har vært der så det var koselig.

Så tok jeg noen bilder av småbrødrene mine, Alexander på 3 år og Sondre på snart 11 år. Ja, de er rare!

Også kan jeg til slutt si at jeg var på trening på mandag, og er egentlig veldig umotivert til å trene disse dager også. Vet ikke hvorfor, men det er ikke bra! Men treningen på mandag var bare... ILLE! Bare, NEI.. Fikk ikke til noenting i går. Var så utrolig deppa etterpå, at det er ikke mulig...

Men jeg tror likevel på trening i går, slowtrening og det gikk mye bedre. Jeg fikk til å danse uten å glemme ting og jeg fkk skryt av treneren.. Hun syns layouten min var bra så hun ba meg vise den for de andre. Også syns hun jeg var myk til å ikke ha drevet med turn eller noe før og til å være 19 år gammel. Så jeg ble veldig glad da og det er sånn jeg blir motivert! :)

Dette er forresten meg som gjør en layout... Tatt i desember en gang.























Så til slutt kan jeg legge ut bilder av sminken min i går. Den var enkel, men jeg liker det sånn av og til. Syns det er pent med sånn naturlig, enkel sminke :)

 Også et bilde til av neglakken jeg hadde for en liten stund siden, har bare ikke lagt det ut enda...
Svart med rødt glitter på tuppene.. Ikke fornøyd..

Men nå er det nok altså....

Hva synes du om liste-opplegget?
Har du vært på Toten Badeland?
Hvordan blir du motivert?
Hva syns du om sminken og neglene?
Hva syns du om bildene?


Ok.. mange spørsmål....

- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar