30. apr. 2010

Bilder fra Oslo-turen


Bestemte meg nå for å legge ut en del bilder fra jeg var i Oslo 11-25 April, som var en kjempedigg tur, og som jeg savnet allerede når jeg gikk gjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen flyplass! Vil tilbake igjen straks!


(Hold inne CTRL og klikk på bildet for å se større i ny fane)














To be, or not to be - That's the... Oh lala!



Dette er et bilde som ble tatt på studio 1 av meg, som jeg bruker på headeren min, siden den backcatchen er bedre enn den jeg hadde der fra før. Du kan se flere bilder fra da jeg var på danseklubben Studio 1 her.



Og fra da jeg var på Metalluca-konsert på Telenor Arena, kan du se mer av her.


Alle disse bildene er uredigerte bortsett fra headeren min, til og med fiskebildene, selv om folk tror det er redigert. Fisken er helt opp til vannflata så den ble reflektert er svaret der, logisk nok. Syns det ble litt kult og derfor tok jeg bilde!
Spør om det er noe du lurer på angående noen andre bilder.

Hva syns du om bildene?
Hvilket likte du best?

5 kommentarer:

  1. Damn, du har hatt det gøy i Oslo.
    Damn, fiskebildene var kule. Spesielt nr to som ser svartest ut i bakgrunnen.
    Damn, du kan la være å redigere bildene dine og likevel se like pen ut.
    Damn, JEG VIL TIL OSLO!

    :(

    SvarSlett
  2. Åja, sånn sett "Damn" :P
    Damn, that's cute xD

    Fiskebilde nr 2 var kulest ja, fordi jeg har redigert litt på kontrastene sånn at det ble svart bakgrunn. Og ja, jeg har hatt det gøy, og du drar sikkert til Oslo i sommer?

    Og naaaw, så søtt sagt! :D <3

    SvarSlett
  3. Ja, sånn damn. xD :3

    Åja, jammen daså. Trodde det var TOTALT uredigert liksom, men da skjønner jeg. xD Gøy. ^^
    Japp, jeg drar vel kanskje dit i sommer om jeg har råd og har noen å være hos. Får se.

    Hihi, det er sant. *-* <3

    SvarSlett
  4. Ser jo at fardin føll reglan xD *Røyking*

    SvarSlett