17. apr. 2010

Var på studio 1 i dag!

Jeg var på studio 1 i dag sammen med Kristina, på dansetrening. Vi trente disco og akrobatikk. Det var skikkelig gøy. Jeg merker jo hvor mye jeg har savnet det når jeg nå har kommet tilbake! Jeg fikk skryt av at jeg hadde god balanse og myke skuldre. Det er jo gøy!



Jeg går ikke der enda en gang, og jeg har så og si lært meg teknikken med både front walkover og back walkover. Var ikke langt unna å få til begge to alene. Treneren og Kristina mente jeg kommer til å klare det fint alene. Gjorde begge med hjelp. Her er film av meg som gjør front walkover og en av Kristina som tar en stift. Korte, vel og merke.












så var jeg og pappa ute å skøyt med luftgevær som jeg også filmet. En liten snutt av det.






På utplasseringen min hvor jeg jobber på jobben til pappa, har jeg fått oppgave å lage design til en tilhenger. Her er første utkastet til baksiden av hengeren:
















Så legger jeg til Dagens Helt, 16. April i tillegg i dette innlegget samtidig


Jeg utnevner Kristina Liv til Dagens Helt


Bildet har forresten jeg redigert!
I dag er det Kristina, nettopp fordi hun tok meg med på dansetreninga og vi hadde det gøy. Og fordi hun alltid er så snill og oppmuntrende!










Dagens opptur: Vært på dansetrening
Dagens nedtur: Vært trøtt på jobb



Hva syns du om bro-overgangen min og stiften til Kristina?
Hva syns du om førsteutkastet av designet til tilhengeren?

3 kommentarer:

  1. Broovergangen din ser bra ut, det gjør stiften til Kristina også. Har ikke noe peiling på sånt jeg, men det ser hvertfall bra ut. ;D xD
    Designet ser kjempekult ut. Du er flink med sånt. ^^

    SvarSlett
  2. Hei, kan du si meg hvor du har redigert bildet?

    SvarSlett
  3. kult Lynn <3 Kna dus ende filmen btw :D? kult når det var slow versjon å:D hihi

    SvarSlett