24. apr. 2010

Ferdig på utplassering etter 2 uker.



I dag var det siste dag på utplassering og tilhengeren jeg fikset på ble ferdig.


















Ene siden, den andre siden er sånn nogenlunde lik.


Baksiden.


Fronten.


Så brukte jeg litt av designet til å feste på pc'en min og nå ser den slik ut;


Med unntak av at den plutselig knakk når jeg prøvde å lukke ned skjermen, så derfor ser det og ca slik ut i tillegg:




Så nå får jeg ikke lukket den igjen uten at hele driten knekker - Og jeg tror ikke det er et godt tegn!
________________________________________________


Skulle egentlig med mer i dette inlegget, men det blir for langt, så tar det i et nytt.


Hva syns du om tilhengeren og pc-en min nå?
Tror du pc-en min kommer til å gå til ****?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar