16. des. 2019

Adventskalender luke 11 - 15




I luke 11 fikk jeg et helt nydelig smykke!


Og enda et veldig fint, litt spesielt smykke i luke 12. Bildene under viser litt mer detaljer. Inni den lille glasskulen i midten er det to hjerter og teksten "Elsker deg" på utallige språk, som vises om man lyser gjennom den med lommelykt.




Luke 13: Lange knesokker med havfruehale-print.


Luke 14: Ariel- smykke med selvlysende kule i midten.


Luke 15: Veldig fin og søt hjort som juletrepynt.

Oppdatering:

Bakbenene på hjortepynten jeg fikk i luke 15 knakk av, så jeg fikk dratt og byttet den i dag. De hadde dessverre ikke den samme inne, så jeg fikk en annen som også var veldig fin, og måtte betale 5 kr ekstra.. haha




Også det som Patrik fikk hos meg.



Luke 11: Enda en kaffekapsel og en nøkkelring med dekk og felg.


Luke 12: Søt julebil med både nisse og pingvin.


Luke 13: Også enda en kaffekapsel, og to sugerør til som er like som de forrige bortsett fra at disse er bøyd.


Luke 14: Et skilt til. Han samler på slike skilt og har tydeligvis en plan om å pryde alle veggene i garasjen med slike. 


Luke 15: Selvlysende stener, som han snakka om at han ville ha for en stund siden.


Luke 16-20 kommer sansynligvis den 20. Desember, så sant jeg finner tiden. Har veldig mye å gjøre og forberede på kort tid nå.

4 kommentarer:

  1. Masse fint :D Likte spesielt det første smykket, Ariel-smykket og den hjortepynten ^^
    E stilig med sånne skilt da, ser kult ut når man dekorere vegga full med forskjellige skilt, 50-talls stil ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja smykkene var fine. Det første smykket av disse var min favoritt ^^
      Hjortepynten var og fin, men jeg klarte å miste den så bakbeina knuste også fant jeg igjen bare det ene benet.. :(

      Ja, er stilig med sånne skilt ^^ Han har nå 6 sånne type skilt i garasjen, pluss det flaske kork skiltet som han fikk ^^

      Slett
  2. Ja, likte også best det første smykket ^^
    Åååh, så dumt da, men du fikk jo hvertfall tak i en like fin en, klare ikke bestemme mæ for hvilken av de æ likte best xD De så jo ganske lik ut da så ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, de er veldig fine begge to ^^ Forskjellen er egentlig at den ene har glitter og den andre er blank, men syns egentlig den blanke har en finere positur ^^

      Slett