6. des. 2019

Adventskalender luke 1 - 5


God kveld!

Hadde egentlig ingen planer om dette, men var ei som ville jeg skulle legge ut årets kalendergaver, så her kommer de 5 første lukene i adventskalenderen fra min samboer. 



I luke 1 fikk jeg en forundringspose som han hadde kjøpt uten å selv vite hva det var, så han visste heller ikke hva som befant seg i den den dagen jeg åpnet. Var i alle fall en veldig søt hårbøyle med juletema, et fint smykke, et par armbånd og øredobber.



I luke 2 fikk jeg faktisk en jakke. Grønn med sort pusestoff inni hele jakka, til og med i lommene. Veldig fornøyd med den! 


Luke 3: Baileys trøffel sjokolade med salt karamell. Veldig gode!


Luke 4 fikk jeg noe som heter Hell's smoke, and - I'll say! Klarte å brenne meg på fingertuppen... Det er noen papir som man skal brenne, så blir det liggende igjen en slags olje som man kan ha på fingrene etter det har kjølt seg ned, så kan man skape røykeffekt fra fingrene ved friksjon. Veldig stilig, men var nok litt utålmodig andre gangen jeg prøvde, så oljen var gloheit enda når jeg stakk fingeren nedi, så jeg så faktisk at det gnistra av fingeren min.. Svei som bare *$%# , så var rett i iskaldt vann og aloe vera. Klarte ikke bruke hånden på en stund, men svien gikk heldigvis over i løpet av noen timer. Nå sitter jeg bare igjen med en blemme.. 


Luke 5: Ankelsokker med Ariel med en Jaws- vri. Sett på disse på nett tidligere og vurdert å bestille, men gjorde det aldri, så likte disse. 



Jeg har jo også laget adventskalender, så her er luke 1 - 5 av hva min samboer fikk av meg!



Whisky steiner med en fin pose.


En isform, som former pingviner oppå en isblokk. Den ene pingvinen manglet hode denne gangen, men men.. 


En coaster med lys, kan velge mellom alle slags farger og skiftende.


Metall sugerør med sånne kameleon- farger.


Pizzahjul med motorsykkel- design!


Skal prøve å legge ut luke 6 - 10 den 10. Desember! 

4 kommentarer:

  1. Fine ting :D likte spesielt jakka og sokkan ^^
    Skjønte ikke helt kordan den røykgreia funke, eller ka poenget e, men høres jo ut som noe som kan være stilig å bruke i film/foto ^^ shit, teit at du brant dæ på den da :/

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er vel kanskje ment som en presentasjonsgreie for f.eks magikere elns, men Patrik kjøpte den jo til meg med tanke på film og foto ^^ Så er vel det jeg blir å bruke den til om jeg tørr å bruke den igjen xD haha. Det var vooooondt!!

      Slett
  2. Åååh, ja, gir mening at den e til det ja ;P men ja, hadde vært spennende å se den i bruk i noe film/foto da :D

    SvarSlett
  3. Fine ting til Patrik også, likte spesielt det pizzahjulet selv om æ ikke e så glad i motorsykkel da xD men den va jo kul fordet ^^

    SvarSlett