26. nov. 2015

Lets talk hair and make up..

Her er litt bilder fra de siste 3-4 ukene, og litt av det som har foregått.

Make up- kurs, som var fra en torsdag til søndag. En av dagene hadde jeg ikke modell, så da ble det bare å sminke meg opp selv gang etter gang. 







Skulle ha en photoshoot 2 uker etterpå, så testet forskjellige looks for å finne ut hva jeg ville bruke. Gikk for den siste :) 

Bakgrunns- bilde av photoshooten vi hadde på søndag. 




Et oppsett jeg lagde til en prøve- eksamen, som jeg fremførte i dag. Den ordentlige eksamen skal vi ha om ca to uker. Var dog ikke helt fornøyd med dette oppsettet selv, men fikk gode tilbakemeldinger på det..

I går hadde vi en lang dag på skolen fra kl 9-19, hvor vi klipte og ordnet vanskeligstilte familier på håret. Skal ikke si mer om det enn at det var ganske koselig med alle frisørene som gikk rundt i nisseluer og nynnet på julemusikk som var i bakgrunn :) Her er forresten en artikkel om arrangementet! Flinke Mai i klassen krøllet opp og stylet håret mitt, mens vi ventet på at noe skulle skje.. 

Så først ut som en mormor..



Men resultatet var veeeldig fint! ^^




Og i dag ordnet Misgana, ei anna jente i klassen meg på håret :) Hun er utrolig flink å flette!







10 kommentarer:

  1. Masse fine looks :D Du e heldig og kler ALT!!! *___* Haha.
    Synes den andre sminkelooken du lagde va skikkelig kul, like sånn indianerstil veldig godt. Har lyst til at du skal ordne det på mæ en dag og ta bilda :D med sånn indianerfjærting på hodet også, hvis du skjønne ka æ mene xD Sånn her: https://www.google.no/search?q=native+american+feather&biw=1252&bih=580&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjyyMyXma_JAhUGiSwKHSbQCwAQ_AUIBigB#tbm=isch&q=native+american+feather+hairband&imgrc=lhw_a95l8MeG1M%3A

    Og likte veldig godt alle hårstylingen også. Både den du lagde og dem de andre i klassen lagde på dæ :D
    Synes spesielt den Mai lagde på dæ va fin. Like krølla med masse volum :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Aw, tusen takk! ^^ Haha, kledde jeg mormor- stilen også? xD
      Den andre looken, den her? http://3.bp.blogspot.com/-e8zH8ghh5hY/VleC8-uzQvI/AAAAAAAAQbo/SYTgv4x1Ask/s640/IMG_6465mbq.jpg

      Var i alle fall den etter det jeg brukte på photoshooten.

      Ja, sånn indianerpryd. Hadde vært gøy å tatt noen sånne bilder en gang :D men da må vi skaffe en sånn, for jeg har ikke. Lånte hos fotografen :P Vet ikke om jeg kan låne den privat og da.. Kan jo hende hun er litt redd for den.

      Likte og veldig godt stylingene jeg fikk ^^ Begge to på hver sin måte. Bare synd at krøllene dette så fort ut av håret mitt. De som har drivi å styla håret mitt oppigjenna det siste halve året sier jeg har så glatt hår, og det høres jo logisk ut. Det er så glatt og tydeligvis friskt at krøllene ikke sitter xD Det er en byrde.. Uansett hvor mye hårspray man har i detter det ut til slutt likevel >.< Det gjorde ikke det før.

      Slett
  2. Og ja, glemte å nevne.. Glede mæ til å se bildan fra photoshooten også :D Blir gøy å se resultatet med den sminken og alt :D

    SvarSlett
  3. Haha, kanskje ikke den beste looken med bestemorlook nei xD men så liksom ikke stygt ut det heller :p

    Nei, mente den under der igjen, den med brun, svart og hvit, va den æ likte best :p men kanskje litt for voldsom på shooten? E sånn æ vil bli sminka iallefall :p

    Ja okei, skjønne. Har lyst å kjøpe mæ en sånn hvertfall, så kan sikkert finne noe billig på Wish eller ebay ^^

    Åh, ja.. e alltid pluss og minus med alt.. kanskje æ bare skal la håret mitt forbli slitt så krøllan fortsette å holde sæ på plass xD Når vi va ute på fredag holdt krøllan sæ hele kvelden, hadde dem fortsatt når æ kom hjem tidlig på morran liksom o__O

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ok, tenkte meg nok det var den du likte skjønner du :P Men det var tredje looken. :P Og den var den jeg brukte i photoshooten :P

      Åja.. Mine detter ut bare det er litt vind, liksom. De kan lett dette ut også om jeg tar for mye i håret eller noe sånt også :/ Det er kjipt. Hadde jo krølla det den kvelden vi var på kino da, den kvelden jeg ikke møtte deg. Og de holdt til jeg kom hjem. Men da var det ganske greit vær.

      Slett
  4. Å, så spennende da! og mange flotte frisyrer her. Likte spesielt godt den siste der. Den kledde du godt :-D

    SvarSlett
  5. Åh, jeg er så glad for at jeg fikk skoleplass der i august 😄 gleder meg veldig til det!

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Takk for det. Åpen dag på frisørskolen imorgen, og da skal jeg være der 😄

    SvarSlett