6. nov. 2015

Blue mohawk- look og masse ny makeup!

Ordna igjen i dag et nytt mohawk- oppsett. Syns selv denne ble veldig kul, tok til og med blå hårspray i fronten :D Så her er først og fremst noen bilder av den.




Og en liten deltalj.... Fikk de sakse- øredobbene i går, som matcher sakse- smykket jeg fikk for en stund siden. Har venta lenge på dem...

Innså at jeg har igrunn bare "våpen" i ørene i dag.. xD

Denne helga har jeg egentlig ikke helg.. Litt synd, men sånn er det noen ganger. Kommer til å bli en lang uke + rett på første eksamen uka etter der igjen... Men er på make up- kurs på skolen hele helgen. Begynte i går, og fikk utdelt masse ny sminke. Det var dog langt fra gratis... Så i går og i dag har vi på kurset sminket sotet sminke på hverandre. Her er sminken ei i klassen min gjorde på meg i dag.



Foundation- valget var en tone feil for meg, og det er et skille på halsen.. Men ellers var sminken ganske fin. Bare smårusk. 


Tenkte også å vise sminken jeg har fått! *_*

• To flytende foundation (fikk egentlig tre, men den ene skal byttes i en lysere tone). • Tre leppestifter. • Concealer og brynspudder. 

• Spisser. • Mascara. • Kajal (brun og sort). • Foundation brush. • Mascara/øyebryns- kost. • Tre liplinere og en gloss. 

• Børster.

Også er det disse tre, store, fine magasinene!

• Pudderfoundation.

• Øyeskygger.

• Blush.

Det var vel stortsett det jeg hadde å fortelle i dag, med unntak av at jeg klipte håret på ei lita jente i går. Det var igrunn litt koselig, og klippen gikk kjempefint! :) Så spurte hun om hun kunne få krøller, slik som søsteren hennes fikk og selvfølgelig fikk hun det. De dro hjem med prinsesse- hår begge to :) 





3 kommentarer:

  1. Synes dennan mohawklooken va enda kulere enn den forrige. Denna så mer mohawk ut liksom, og veldig stilig detalj med blåfarge forran :D syns du kledde den sveisen veldig godt. ^^ Og synes sminken passa til, altså den "sorte, harde looken" på en måte ^^

    Når det gjeld sminken så kan æ jo som æ sa i tlf ikke si så mye om den siden æ ikke har prøvd noe av den, men alle tingan så fin ut, alltid kjekt å få så masse ny sminke :D Og likte veldig godt pallettan spesielt. Spesielt øyeskyggan. Dem så fin ut, fine farga *___* Jammen, får så lyst på ny sminke æ og når æ ser du får så mye, selv om æ jo har mer enn nok fra før av egentlig xD får liksom ikke brukt opp alt det æ har engang x)

    Og får også lyst til å ordne håret mitt i forskjellige farga når æ ser du gjøre det xD men synes det e vanskeligere når æ har rødt hår, synes det passe bedre å ta en knæsjfarge på et lite område når resten av håret e naturlig (lyst eller brunt).. Når det e så knæsj rødt allerede så blir ikke effekten den samme ved å ha i for eksempel blåfarge et sted xD ser så malplassert ut liksom.. så egentlig kunne æ tenkt mæ å farge håret i en mer nøytal brunfarge, men like så godt rødt hår også.. tricky xD

    SvarSlett
  2. Åh, glemte å nevne øredobban.. Synes både sakseøredobban og smykket va stilig. kunne tenkt mæ det sjøl og selv om det passe mye bedre for dæ som faktisk går frisørlinje :p Har faktisk sett på sånne saksesmykka på ebay før for flere år siden, men bestilte det aldri :p

    Den økseøredobben din har æ alltid syntes va veldig stilig, og mene du har hatt den i mange år? :p
    Den e kuul :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, syns og denne ble bedre enn den forrige. Denne hadde mer volum i alle fall, og det er det jeg trenger for å få en ordentlig mohawk- effekt ut av det :D Ja, bruker ikke den blå sprayen noe særlig fordi den gjør håret så tørt, men skal uansett vaske det i dag, så da tenkte jeg det gikk greit. Men syns det ble ekstra stilig, siden det er litt lillaskjær i håret også, så man ser liksom det går fra blått til lilla også brunt ^^ Men tusen takk for det!! :D
      Ja, sminken passa til, syns jeg og. Lærern vår sa flere ganger at jeg kledde den rocke- looken godt.

      Ja, det er sant, skjønner hva du mener. Jeg ville nok heller ikke brukt så mye forskjellige farger i håret om det allerede hadde en knæsj farge, spesielt rødt.. Men tror nok spray funker bedre til ditt bruk enn sånne kritt da. Haha, åja, jeg er så lei rødt hår xD Er så mange som har det. Jeg har jo hatt det en gang selv, men ville nok ikke hatt det igjen :P

      Ja, har hatt den i mange år.. Men husker ikke hvor jeg fikk den fra, for jeg har aldri kjøpt den selv :P Har ikke fått den i gave heller. Tror det bare var noe mamma plutselig fant eller noe.

      Slett