8. juni 2011

Make-up; Strawberry

I natt hadde jeg egentlig bare lyst til å gjøre noe kreativt, men ikke film eller bilder, så derfor søkte jeg meg litt rundt på nettet etter inspirasjon til sminke. Samtidig ville jeg egentlig ikke sitte lenge med noe, så jeg tenkte egentlig bare å prøve noe på leppene, men endte til slutt opp med å sminke øynene, likevel.

Så, jeg fikk i alle fall inspirasjon og jeg endte opp med en jordbær-inspirert sminke.

Nå ble jeg faktisk inspirert av min egen sminke. Nå når jeg ser på disse bildene, kan det grønne se ut som en havfrue- finne. Samtidig som det er rødt vedsiden av; Ariel! Rødt hår og grønn finne, har hun!

Haha.. Litt moro kan man vel ha det med kamera :)

Noe jeg sammenligner med jordbær og sånt er cuteness og lekenhet, og det gjenspeiler seg egentlig ganske godt i disse bildene synes jeg.























Hva synes du om sminken og bildene?


- Lynn Helen

9 kommentarer:

  1. Kristina Liv Svensson8. juni 2011 kl. 18:17

    synes du sa du ikek hadde inspirasjon jeg xD jaja =P fint sminket da:)

    SvarSlett
  2. Kristina: Jeg har ikke inspirasjon til bildet ditt :P Men jeg kan likevel ha inspirasjon til sminke/film :P Og jeg kan ha inspirasjon til andre bilder, utenom ditt. Haha xD Jeg vet omtrent hva jeg skal gjøre med bildet ditt da, jeg bare vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det enda :P

    SvarSlett
  3. wow det va særiøst kjempekult :3 skikkelig sommerfølelse, prøv neste gang å ha på matchene sommerklær

    SvarSlett
  4. Er helt enig med anonymt, dritkult :D Ha på noe sånt når du skal på sommerparty/grillfest :P

    SvarSlett
  5. Tusen takk! :D

    Anonym; Jeg tenkte ikke på å ha på andre klær, men samtidig var jeg ikke helt frisk + at det var midt på natta, så.. kanskje ikke rart jeg ikke tenkte så langt.

    Connie: Er ikke sminken litt for voldsom til å bruke ute? Jeg mener.. helt rødt? xD haha.. Det får fram øyefargen min, men utenom det så.. ? :P

    SvarSlett
  6. Ta en photoshoot ute i sola også med sommerklær i samme farga?

    SvarSlett
  7. Denne sminken var søt! :)
    Jeg synes faktisk den var penest når man så den nært på bildene. langt unna ble det litt.. hva skal jeg si.. voldsomt? Nei, ikke rett ord, men iallefall.. Fliiink Lynn! :D

    SvarSlett
  8. Viveka; Ja, er enig med deg :P Takk! :D

    SvarSlett