17. juni 2011

Filmer; "Tornadoen" og "Singing in the rain"

Nå kommer jeg til å legge ut to filmer. På 17 Mai tok jeg en karusell som heter Tornadoen (den har mange navn, men jeg liker å kalle den Tornadoen). Etter jeg hadde tatt den angret jeg på at jeg ikke filmet mens jeg satt i karusellen. Så i går på Byfest i Lillestrøm, var det tivoli og der hadde de karusellen og da måtte jeg bare ta sjansen! Så her kommer en film av det. EDIT: Ny og bedre video fra karusellen!



Også en film jeg laget en dag jeg var i kreativ modus, men det var grått vær ute. Logisk nok ble det en Singing in the rain- video, som jeg forøvrig ble ganske fornøyd med! Det er et par uker siden jeg filmet det da, har bare ikke orka redigere på den hver dag.



Har du kjørt Tornadoen?
Hva syns du om filmene?



- Lynn Helen

3 kommentarer:

  1. Jeg kunne tatt tornadoen i dag, men det gjorde jeg ikke.. Den så skummel ut. xD Den så ikke ille ut på videoen egentlig.. Men uansett, hvordan kunne du filme når det ikke er tillatt med løse objekter i den karusellen? :P

    Og Sining in the rain videoen bar jo ganske bra. Den sangen er komisk synes jeg så da ble automatisk videoen litt komisk. xD
    Det ble kanskje litt flatt/kjedelig etterhvert.. Skjedde liksom veldig like ting. :P Men jeg liker som du vet den locationen der. :D Den er kul. :D

    Også en siste ting.. Skoene passet ikke til kjolen xD

    SvarSlett
  2. Haha.. Nei, du gjorde vel ikke det xD Jeg syns den er awesome da, og nei.. det blir jo ikke det samme på film, som om du skulle sitti i den på ordentlig.
    Det de vaktene ikke vet, har de ikke vondt av.. Haha xD Jeg hadde med meg telefonen under skjorteermet. :P

    Takk! Jeg brukte jo en annen versjon av sangen da, som er mer fin, enn komisk. men brukte jo litt av originalen også. Ja, det ble nok litt kjedelig, men.. jeg ble ganske lei av å redigere på den til slutt så jeg bare begynte å fylle inn med ting for å bli ferdig.

    Jeg vet det, men jeg hadde ingen andre sko som passet bedre. Joggesko ville vertfall ikke passa mener jeg xD

    SvarSlett
  3. Jeg likte vannklippene på begynnelsen forresten. :D

    SvarSlett