22. juni 2011

Filmprosjekt gikk galt (film) + bilder

Hei!
Jeg er nå i Tromsø, og jeg og Viveka prøvde å utføre et filmprosjekt i går. Vi gikk derfor å spurte etter heliumsballonger. På det første stedet fikk vi ingen, men på det andre fikk vi faktsik 14 stk, og sjefen selv blåste dem opp for oss. Takk til Yonas i Tromsø! Men prosjektet gikk til ****s, så vi skal prøve igjen så snart det blir bedre vær! Må bare finne ut hvor man kan få tak i nye 14 ballonger, blir dumt å spørre på Yonas igjen...

Vi filmet en del av det, så jeg redigerte det litt og her er filmen;



De siste dagene har jeg også tatt litt forskjellige bilder som jeg legger ut her!

Det var sykt crowded på Oslo sentralstasjon her om dagen, som du ser på bildet over, pga et uvær. Lynnedslag på togbanen en plass..


Hva syns du om filmen og bildene?
Vet du hvor vi kan få tak i heliumsballonger?



- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar