11. juni 2011

Deep blue sea- negler tutorial - FILM

Siden det var noen som spurte om jeg kunne lage, så gjorde jeg det i går natt! :)
Og ja, filmen ble ikke så bra, som den kunne blitt. Filmet og redigert midt på natten, så jeg var vel litt trøtt.. og beklager stemmen. Er litt hes!



Lykke til! :)

Kan samtidig fortelle at jeg har vært i Sverige en tur i dag, igjen. Det jeg kjøpte var en hettegenser, og to filmer; Two and a half men, sesong 2 og A walk ro remember. Sistnevnte filmen elsker jeg, så jeg måtte bare ha den når jeg først kom over den.

I tillegg har jeg kjøpt noen gaver, siden både pappa, mamma, Connie og en kompis har bursdag i sommer. Gleder meg til å gi dem det :)

Hva syns du om filmen?
Skal du prøve dette?



- Lynn Helen

7 kommentarer:

  1. Du er flink, Lynn! :D
    Synes det var en enkel og grei video av hvordan du gjorde det. :)

    Og ingen gave til meg? Har jo også bursdag i sommer. :( Hahahah.

    SvarSlett
  2. Viveka; Haha, jo.. Jeg kom på det etterpå at du også har bursdag i sommer xD Så skal finne noe til deg og.. relax! xD

    SvarSlett
  3. Hei :D Vi dansa der pga treneren min hadde avtalt time med Ina :D! så vi lærte 2 danser å hadde hardcore oppvarming :D

    Ja det var nok Marthe du så :D! hihi

    SvarSlett
  4. Hei! :)

    Kan ikke du lage flere filmer hvor du viser hvordan du lager sminke/negle look? :)

    Marlen.

    SvarSlett
  5. Marlen; Ja det skal jeg prøve å få til.. :) men akkurat nå har jeg en scrued pc som ikke egner seg til å redigere film med.. hehe :) Får muligens ny til helgen, så kan prøve og starte da :) noe spesielt du vil se?

    SvarSlett
  6. Det er uansett egentlig, jeg liker alt. :)

    SvarSlett