15. feb. 2018

Alle hjerters dag

I går var det som kjent valentinsdag, en dag som noen er veldig glad i og andre syns er kjipe. Jeg for min del syns det er en koselig dag å markere litt ekstra når man har noen å dele den med. Hadde jeg derimot stått alene, så hadde det igrunn ikke gjort noen forskjell, for så viktig er ikke dagen at jeg hadde vært der at jeg hadde blitt liggende i fosterstilling og gråte (for å ta det litt på kanten vel og merke)..

Man har jo 365 dager ellers i året hvor man kan vise kjærlighet, men for min del så har jeg stortsett egentlig bare 156 dager i året, med enkelte unntak.. Alle andre dager vises kjærligheten til og fra min forlovede kun gjennom telefon, og det er absolutt ikke det samme.

I går var jeg så heldig at denne dagen var en disse unntakene, da han faktisk kom hjem på kvelden så vi fikk litt tid.

Da bestemte jeg meg for å dekorere litt til han kom hjem til en koselig kveld.








Her sitter også valentinsgaven min fra Patrik i fjor forresten. 


Jeg lagde både middag og dessert klar til han kom hjem. Desserten ble sjokoladefondant, som jeg dekorerte med melis i valentin- tema og spiselig glitter.





Patrik dro ut en tur etter middagen for å kjøpe noe til meg, og det han kom hjem med var dette;


Veldig fin blomsterdekor, eplecider (alkoholfri) og melkehjerter.



Jeg ble i alle fall veldig glad for denne, den var kjempesøt!


Så smakte vi på eplecideren i nye vinglass. Den var veldig god! 

Jeg ordna en gave til Patrik først i dag, i og med at jeg hadde planlagt å dra inn til byen og kjøpe den i dag. Så dette fikk han som en kombinert valentins- og innflyttningsgave. 


Star Wars lightsaber elektrisk salt og pepper- kvern. Han ble veldig glad for dem. 

1 kommentar:

  1. Ser ut som dåkker hadde det koselig ^^
    Fint dekorert med telysan og alt :D

    Sett på sånne vinglass før og vurdert å kjøpe :p får bli senere isåfall!

    Fin blomsterdekor du fikk ^^

    SvarSlett