17. feb. 2018

Makeup look; Moonstone

God lørdagskveld!

Tenkte jeg bare kunne dele et par raske bilder på en todays look jeg hadde en dag vi var ute å handlet. Det er forståvidt noen uker siden, men har glemt den helt bort oppi alt stresset.



Siden det begynner å bli en stund siden, så er det ikke sikkert jeg husker riktig alle produktene jeg har brukt, men skriver de jeg husker.

Base:

Missha M Perfect Cover B.B Cream - No.21.
Glominerals Pressed Base - Natural Fair.
Linda Hallberg Cosmetics infinity Palette - Cigar, Andromeda, Pinwheel, Virgio og Milky Way.

Eyes:

Mary Kay Eye Primer.
NYX Ultimate Shadow Palette - Brights.
Linda Hallberg Cosmetics Enchanted Secrets Palette - Moonwake.
Makeup Mekka
- The Brow Wow Pencil - Light Brown.
- Long Lasting Brow Tint - Light Brown.
bareMinerals Lash Domination Mascara - Intense Black.

Lips:

Linda Hallberg Cosmetics Midnight Flash Crayon - Ascella Flash.
NYX Liquid Cream Lipstick - Stone Fox.

1 kommentar: