24. feb. 2018

Makeup look: Collision

Fikk et kick sent i går kveld, så jeg endte opp foran speilet igjen..
Måtte jo prøve ut det nye Linda Hallberg- palettet jeg fikk her om dagen!

Men må bare beklage for dårlige bilder denne gangen. Hadde visst ikke foto- dagen i går. Fikk absolutt ikke til verken lys eller hvitbalanse, så prøvde å redde dem litt i Photoshop, men jeg er ikke tilfreds med dem.. Men det får vel bare greie seg denne gangen.





Productlist:

Base:

Smashbox Photo Finish Primer Oil.
Isadora Cover Up Foundation & Concealer - 60/Light Cover.
Glominerals 
- Pressed Base - Natural Fair.
- Globlush - Paradise.
Makeup Mekka Duo Powder Contour Palette.
Anastasia
- Gleam Glowkit - Mimosa, Hard Candy og Crushed Pearl.
- Moonchild Glowkit - Purple Horseshoe.

Eyes:

Mary Kay Eye Primer.
Linda Hallberg Cosmetics
- Mood Crayons - Daring Mood.
- Flash Crayons - Aueva og Acrux.
- Metallic Mysteries Palette - Gamma, Collision, Dead Star, Bang.
NYX 
- Vivid Brights Eyeliner - Violet.
- Jumbo Eye Pencil - 604/Milk
bareMinerals Lash Domination Mascara - Intense Black.
Makeup Mekka
- The Brow Wow Pencil - Light Brown.
- Long Lasting Brow Tint - Light Brown.
. Brows on Fleek Pencil - Ash. 

Lips:

Linda Hallberg Cosmetics 
- Flash Crayons - Aueva.
- Metallic Mysteries Palette - Collision.
Colourpop Ultra Metallic Lip - Salt og Pyt. 

2 kommentarer:

  1. Veldig fin look :D likte fargan, spesielt den på leppen (i kombo med øyan da) ^^

    Synes ikke det va noe galt med bildan forresten ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :D

      Åja, bra at ikke alle syns det da, men jeg fikk dem ikke til sånn som jeg pleier xD

      Slett