8. apr. 2011

Konkurranse-sminke

Siden det nærmer seg påskecupen, så tenkte jeg å teste ut litt hår og sminke. Prøvde å lage en frisyre istad, men tok den ned igjen uten å ta bilder, så nå kommer det bare sminke!

Poenget var egentlig å finne ut hvordan jeg skal se ut til neste helg, men jeg ble ikke helt fornøyd.

Jeg lurer forresten på om det er lov å bruke steiner i ansiktet i Litt Øvet singel? Eller om jeg bare kan bruke det i slow? Håper noen svarer meg!



































Må si at det vippelimet fra Depend funker jævlig bra, egentlig litt for bra fordi steinene limte seg fast i fingra mine istedet for i ansiktet.

Men jeg er ikke akkurat overbegeistrert over tuben...

Samtidig kan jeg vise hvordan neglene mine ser ut nå. Jeg brukte mange timer på det, men er ikke fornøyd. Det ble for det første veldig barnslig også ble det ikke sånn jeg så det for meg.

Jeg spør igjen tilfelle noen har glemt det;

Jeg lurer forresten på om det er lov å bruke steiner i ansiktet i Litt Øvet singel? Eller om jeg bare kan bruke det i slow? Håper noen svarer meg!




Hva syns du om sminken?
Har du prøvd Depends vippelim?
Hva syns du om neglene?

- Lynn Helen

16 kommentarer:

  1. Nei det er ikke lov til å ha steiner i ansiktet. Men veldig fin sminke da<33333

    SvarSlett
  2. Spør danselæreren din! ;)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  4. Det var noen som mente det var lov for en stund siden og derfor spurte jeg nå...
    Er visst noen som har sett folk i litt øvet klassen ha stener i ansiktet, men jeg kunne ikke skjønne det skulle være lov siden det ikke står noe om det i reglementet.
    Men javel, takk for svar (og et frekt svar...)

    SvarSlett
  5. Det er ikke lov med steiner i litt øvet..
    Du burde prøve å ta det svarte litt lenger opp, slik at det hvite kommer rett under øyenbrynet!:)

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  9. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  11. Pfft, det med sminke hørtes ikke logisk ut, jeg antar det skal stå "glitterpynt" i ett ord, ikke glitter pynt. Hvis de virkelig mener "glitter, pynt og tilbehør" så må det også stå det, MED komma liksom, men her står det "glitter pynt/tilbehør" med mellomrom og slash. Om de skulle skille glitter og pynt fra hverandre, burde det stå "glitter/pynt/tilbehør" om de skal bruke slashmetoden. Teit. Sminke må da være lov, hallo, det brukes jo i dagliglivet! Noen som bare vil dumme deg ut her, kanskje :P

    SvarSlett
  12. Connie; Ja, det er lov med sminke, men denne jenta vil ha fram at det ikke er lov med stener i ansiktet, som sminke.

    Men sånn som hun sa det "Pynt=sminke", høres det ut som det ikke er lov til å ha sminke, men det vet jeg er lov så hun har vel tastet litt for fort på tastene ellernoe :P

    SvarSlett
  13. hvor kjøper du sånne steiner+lim?????

    SvarSlett
  14. Sunniva: Steinene er kjøpt på Angis i lillestrøm, og på Panduro. Limet jeg brukte fikk jeg med noen øyevipper, men det kan du få kjøpt separat i de fleste make-up butikker :)

    SvarSlett
  15. Lynn hvilke produkter bruker du når du lager sånne hvite og svarte freestyle øyne ? mitt går bare av når jeg danse :(

    SvarSlett
  16. Anonym: Har bare brukt hvit eyeliner og svart dipliner fra H&M :) Det var det jeg hadde for øyeblikket da jeg lagde dette, men man kan alltids få tak i bedre diplinere som er sterkere farge og sitter bedre.

    SvarSlett