19. apr. 2011

Butterfly Make-up

Nå har jeg omsider prøvd å sminke meg igjen. Det er lenge siden jeg har gjort det. Hvis du ikke ser på filmen så skriver jeg det.. Det skulle egentlig bli sommerfugler, men jeg syns den lignet mer på blomster i starten, men igjen.. det kan fortsatt se ut som sommerfugler! :) Blir en vår-sminke da, uansett! :)



Så tok jeg selvfølgelig bilder av det også...























Hva syns du om sminken?
Hva syns du om filmen og bildene?
Hvilket bilde likte du best?



- Lynn Helen

5 kommentarer:

  1. Selve sminken ble littegranne "usynlig", men den så fin ut. Tror kanskje jeg er enig i at det ligner mer på blomster enn sommerfugler. Fint uansett! :)
    Må bare si en ting, du var skikkelig pen på både filmen og bildene.. Vet ikke hvorfor. Du bare var det. Noe med håret tror jeg. <3

    Likte spesielt godt bilde 6 og 11. De var du skikkelig pen på. :D

    SvarSlett
  2. Viveka; Ja, jeg merka det selv. Fargene skulle vært sterkere, men men.. :P Men takk :D Naaawe, søt Viveka :D <3 Ja, jeg hadde krøller.. eller, det naturlige håret mitt da. hadde ikke retta det ut :P

    SvarSlett
  3. Oi, da bør du gå sånn oftere. Det var kjempefint! :D

    SvarSlett
  4. Haha ok.. skal prøve på det da xD men idag hadde jeg det sånn fordi jeg ikke har vært ute noe sted. også derfor har jeg hatt tid til å sminke meg sånn da xD Men hvis du ser på sminken som det skulle vært en sommefugl fra siden - DA ser det ut om en sommerfugl. ikke se den for deg forfra, men fra siden :P

    SvarSlett
  5. Ja, nå når du sier det stemmer det bra. ;)

    SvarSlett