28. apr. 2011

En tur i Tigerstaden

I går, tirsdag, var jeg inni Oslo sentrum med Connie og hadde det veldig gøy og koselig! Så jeg legger med noen bilder fra turen og hva jeg kjøpte! Er fornøyd med det jeg har kjøpt i alle fall, og det ble jo ikke akkurat i overkant for mye heller, som det vanligvis gjør...

Først gikk vi rundt i sikkert 30-40 min å så etter et sted vi kunne spise. Ingen av oss hadde spist den dagen, og vi ville ikke ha pizza eller gatekjøkken-mat, men endte til slutt opp på Oslo city på en kafe, som jeg ikke husker navnet på... Men både jeg og Connie trodde svaret vårt lå på Oslo city fra starten av, uten at noen av oss sa noe til hverandre. Komisk.. Så det ble pasta bolognese på oss.

Og Connie fant seg en veske hun ble umiddelbart forelsket i, mens vi lette etter et sted vi kunne spise... Så det var vel en mening i det.

Så fikk Connie øye på noe som satt bak meg uten at jeg merka noe...























Den satt å forsynte seg av noe gammel mat som lå der.. Den skremte vettet av meg med de store flaksende vingene i det jeg så den!

Så, over til det jeg kjøpte. Jeg kom over en butikk på Oslo city som jeg faktisk aldri har sett før, men har hørt om. Den het Dynasty og hadde masse kinesiske/japanske varer og det var masse fint der! Digget den butikken. Så jeg kjøpte en øredobb; Den øverste med mange farger. 40,-

En skål 30,- og spisepinner 8,-


Og til slutt et duftlys som lukter kjempegodt, LOVE LIGHT 20,-


Så var jeg jo såklart innom mange sko- og klesbutikker. På H&M fant jeg først en kul topp 99,- og dermed en gulltights 129,- som ville passe til den.

Så, det var forsåvidt det jeg ville dele med helt til slutt et random bilde jeg tok på Strømmen;

Hva synes du om innkjøpene?
Hva syns du om bildene?
Liker du Oslo?



- Lynn Helen

5 kommentarer:

  1. Ååååh, jeg får så sykt lyst til å dra til Oslo igjen når jeg ser bilder du legger ut fra turer dere er på.. :P Huff.

    Innkjøpene - Den veska Connie fant så skikkelig pen og stilig ut.. Ikke så altfor bra bilde av den, men jeg gleder meg til å se den når hun kommer oppover igjen. :D
    Toppen var kul, haha bananer :D
    Jeg elsker jo som du vet japanske/kinesiske ting så de tinga var stilige. :D Har spisepinner fra Japan selv. :D

    Bildene - Jeg likte det første skybildet, det var stilig av en eller annen grunn.. Også så den måken syyykt skummelt ut. JEG HATER DEM!! Æh.


    Men åeh Lynn, jeg må til Oslo igjen snart. *___*

    SvarSlett
  2. Viveka; Ja`a... du får overtale den der typen din om å gi deg litt penger så du kan reise xD Eller så kan du muligens bli med nedover med oss når vi skal kjøre med buss.. men jeg vet jo ikke om det kan bli trangt eller noe xD Haha. Jeg skal jo uansett komme oppover iløpet av omtrent en mnd tenkte jeg, så det er vel egentlig ingen vits i å reise ned før jeg skal tilbake igjen uansett? :P I dunno.. :P

    Ja, veska var pen og stilig! :D men jeg liker ikke vesker, så jeg kunne ikke gått med den. Er ikke min stil xD Men Connie er jo blitt helt hekta på sånn leopard-mønster. Det var så komisk, hun fant alltid noe nytt som "kunne passa til strømpene hennes" etc. xD haha.

    Jaaa, jeg likte banantoppen! :D Og jeg, jeg vet du liker sånne ting, så jeg regna med du kom til å like det :P Også trodde jeg du kom til å ville si noe om du ville i den butikken når du kom xD De hadde nunchaku der! O_o Jeg vil haaa! xD

    Ahh.. det første bildet med farger faktisk? Det var så skeivt xD Jeg likte det i svarthvitt veldig godt da :P Ja, måken var stygg, særlig med saus på nebbet xD Tror det var lapskaus ellerno den hadde finni seg å spise på xD

    SvarSlett
  3. Haha, han kommer aldri til å gi meg penger til å "dra fra han".. :P Og hvordan kan en BUSS bli trang? xD Hahahah.. Men jo, det kunne kankje bli litt lite vits i å dra nedover nå uanset.. MEN JEG VIL! *____*

    Hehe, jeg liker vesker jeg. :P Ja, vet hun har blitt hekta på leopardmønster, var det jeg også tenkte på når jeg så bildet.. men den var skikkelig fin! :D

    Kanskje jeg og kjøper en bannantopp :D Hahah..
    Den var kul!
    Og jeg har faktisk vært på den butikken før, men ja jeg har lyst på ting derfra.. :P
    Er en til lignende butikk på Oslo S. Kan hende jeg blander butikkene..

    Jeg liker skeive bilder, de blir litt annerledes da. Jeg syns det var kult med bygningene og skyene sammen. :P

    Og jeg tror jeg hadde likt det andre bildet bedre om det var i farger faktisk. :P

    SvarSlett
  4. Nei det er sant det. Han vil vel ikke at du skal "dra fra han", men om du plutselig har penger til å bestille flybillett og gjør det, så må han nesten gi deg lommepenger så du ikke "dør fra han", istede?

    Ja, GO banantopp! :D

    Ok, jeg hørte om butikken faktisk fra en 8-9åring som hadde fått nunchaku derfra xD teit, men sant.. :P Hm, kan ikke huske noen sånn butikk på oslo s, men jeg har jo ikke akkurat vært så mye på butikkene der inne at det gjør noe.

    Joda, jeg synes jo det var kult også da, pga bygningene. Men det andre bildet syns jeg var best i svarthvitt :P Jeg så på det i bilder og syns det var litt svakt og med en gang jeg prøvde svarthvitt fikk jeg en sånn skikkelig eksplosjon og vurderte ikke engang å ha det i farger - som jeg vanligivs gjør xD Så jo, det bildet ble mest "powerful"-t i svarthvitt :P

    SvarSlett