29. apr. 2011

En dag i Lillestrøm

I dag har jeg vært i lillestrøm omtrent hele dagen. Atter en gang gikk jeg og Connie rundt en god stund før vi fant et sted vi kunne spise. Vi spiste ikke før vi dro, så da måtte vi jo ta noe i lillestrøm...
Anyway.. Connie kjøpte seg et par ting. Jeg fant egentlig både en veske og en ring jeg ble ganske betatt av, men endte med å ikke kjøpe noen av dem, faktisk. Synes jeg er flink å ikke bruke så mye penger nå! :)

Og selvfølgelig har jeg noen bilder å dele i dag også... Logisk nok har Connie tatt bildene av meg og jeg har tatt de av henne og de randome bildene nederst.























Hva synes om outfiten vår?
Hva synes du om bildene?
Hvilke likte du best?



- Lynn Helen

4 kommentarer:

  1. Likte bildene, men det siste av meg så faktisk best ut i farger :P Og banantoppen passer bedre til gulltightsen enn de andre toppene du har hatt på til den ;)

    SvarSlett
  2. Igjen, så koselig at jeg vil nedover.. Åehhh *__*

    Vel, bortsett fra det da..
    Litt komisk, forrige innlegget sa du at du ikke liker vesker og ikke kunne brukt den Connie kjøpte, nå fant du en du ville ha. xD Haha..

    Jeg likte bildene, så sommerlig ut. Jeg misunner været deres. Nå er det grått og trist igjen her. :(

    Jeg likte din outfit skikkelig godt Lynn. Banantoppen er digg og gulltigthsen passet kjempebra til. Det ble rett og slett dritkult.

    Connie sin likte jeg ikke.. Det er ikke min smak rett og slett. Den så litt for "posete" ut for meg. :P

    SvarSlett
  3. Viveka; Hihi! :D <3

    Ja, jeg vet det med veska var komisk. Men jeg satte meg på tanken at det kunne vært kjekt å ha en i visse situasjoner hvor jeg skal ut en liten tur uten noe særlig planer. en veske jeg kan ha småting i liksom, men den kosta nesten 300 kr og hvis det skulle være varmt en dag jeg skal ut og ikke får plass i jakke i veska, i tilfelle det skulle bli kaldt.. - den veska ville jeg ikke fått plass til jakke i så derfor gadd jeg ikke xD og det er jo ikke såååå ofte jeg drar ut uten at jeg trenger mer ting enn bare småting uansett :P haha.. ok, nå skriver jeg kanskje unødvendig langt xD

    Jeg tror nok at det været her er over til uka da :/ men vi har jo hatt det i omtrent to uker nå, så.. det blir vel kanskje bare bra med litt regn :P

    Og takk! :D hihi. Her nede er det ikke så mange som går kledd som det er der faktisk, så folk glaner alltid på buksene mine xD de glante på den der gulltightsen, også er det mange som glaner på den tighsten med hull i. jeg skjønner ikke hvorfor xD teit.. men det var en liten jente som gikk forbi når jeg hadde gulltightsen på å sa til foreldra sine "åååh, hun hadde fin strømpebukse! mamma, hadde ikke hun fin strømpebukse?" xD

    Nei, sånn jumpsuit er ikke helt min stil heller. Kanskje noen kan være det, men det kommer helt an på åssen de ser ut da. Den jumpsuiten der er jo egentlig fin da, hun kjøpte den i oslo :P vurderte det lenge også serru xD hun sku egentlig ikke ha den, men prøvde den for moroskyld xD men endte opp med å kjøpe den .. jaja :P

    SvarSlett
  4. Hehe, jeg tenkte det var noe sånt. :P Selv synes jeg det er veeeldig praktisk å ha veske siden jeg ofte går uten klær med lommer.. (Nå hørtes det ut som jeg gikk ofte uten klær i det hele tatt, huff xD) uansett, da har jeg en liten veske med mobil, penger osvosv. :)

    Ååh, kanskje smart å ikke dra nedover nå da. xD Connie var kjempeheldig med været når hun dro da. :P

    Egentlig veldig rart, skulle tro Oslo-folk var mer livlige og freshe xD Haha, så søt jente! :D Er mange unger som sier sånt om håret mitt her xD Huff..

    Skjønner, hun kledde den jo.. Men selv hater jeg sånne. xD Jeg klarer ikke å gå med sånt.

    SvarSlett