23. apr. 2011

Brødrene Dal som påskekyllinger?

Må bare dele et par komiske bilder jeg tok istad. Fikk ideene fra Connie...

Brødrene Dal og professor Drøvels hemmelighet. De fleste kjenner vel til Brødrene Dal, men det er faktisk ikke så mange som har sett akkurat denne filmen. Uansett, synes det var en komisk ide til bilde... Hvis du ikke har sett filmen så gir det nok ikke så mye mening for deg, men hvis du ikke har det, så se den!

Legger ved noen klipp fra den så du kan bli fristet!





Anbefaler å spole litt i disse klippene med mindre du ikke har noe bedre fore, for det kan virke rimelig langtekkelig! :)

Et annet bilde jeg tok er dette;























Man hører alltid noen si; Det er mye mer mellom himmel og jord.


Nå vet vi vertfall hva som er mellom himmel og jord - En påskekylling! :)

Forresten; Jeg minner dere om konkurransen jeg holder gående HER!

Hva synes du om bildene?
Har du sett Brødrene Dal og professor Drøvels hemmelighet?



- Lynn Helen

1 kommentar:

  1. Jeg har ikke sett den filmen så for meg gir det null mening. :P
    Det andre bildet var komisk. Selv om man nesten ikke så kyllingen. :P

    SvarSlett