24. apr. 2011

Påskeaften i bilder

Hei! I dag har jeg egentlig gjort litt av hvert samtidig som jeg ikke har gjort det! :) Dagen har liksom bare gått... Har tatt en god del bilder i dag da, så jeg kan vel egentlig bare la bildene fortelle;

All foto tatt av meg, med unntak av noen Connie tok, men de står det Connie sitt navn under :)

Først så dukket herr bever opp...

Så fant vi en kreps, som vi trodde var død først, men den var jo så godt som.. Og tenkte "kreps? her?"

Så ville pappa hjelpe den stakkars...

Face to face...























Jeg tror ikke pappa hadde så godt av å "hjelpe" den krepsen...

Foto: Connie Iren Brenna

Foto: Connie Iren Brenna

Boomerang! :)

Foto: Connie Iren Brenna

Foto: Connie Iren Brenna

Foto: Connie Iren Brenna

Foto: Connie Iren Brenna

Foto: Connie Iren Brenna

Foto: Connie Iren Brenna

Foto: Connie Iren Brenna

Foto: Connie Iren Brenna

Connie filma meg også mens jeg sto på henda og tok brooverganger og sånt, så jeg hadde egentlig tenkt å legge den også ut. Men siden jeg har så ukul pc i bruk nå så får jeg ikke klipt i den engang, så det får bli senere. 

Hvordan var din påskeaften?
Hva syns du om bildene?

- Lynn Helen

7 kommentarer:

  1. Åååh, ville dyr er alltid koselig å møte på. :D Skulle ønske du fikk et nærmere bilde av beveren, men de er kanskje litt raske..? Og redd for den saks skyld.

    Den krepsen så skummel ut. D: Men kule bilder!

    Jeg likte faktisk alle bildene Connie tok. De landskapsbildene med sola og det. De var vakre. <3

    Av de du tok likte jeg første vannsprut bildet i sorthvitt. Det var kuuult!
    Likte også bildet før krepsebildene.

    Så koselig ut, skulle ønske jeg var der nede med dere. Jeg har bare sitti inne hele dagen, KJEDELIG!!!

    SvarSlett
  2. Vi stoppa midt på veien når vi så den skjønner du, så jeg rakk ikke ta mer enn et bilde før det kom en teit buss.. xD Vi stoppa når vi så noe som svømte også gikk den opp på isen der, så fikk jeg tatt bilde.. den satt der lenge da :P

    Krepsen var skummel! xD Stygge øyne! xD

    :D

    SvarSlett
  3. Tusen takk, Lynn, jeg er i krepsens tegn, haha ^^

    Så fint at du likte bildene, Viveka, alltid koselig å høre :) Jeg likte de selv, haha.

    Men Lynn, det ene bildet SKULLE jo være i sterke bilder, der du står på henda, det var jo hele poenget med hvorfor jeg tok bildet den veien, jaja ^^

    SvarSlett
  4. haha, jeg skrev sterke "bilder", mente sterke farger ;)

    SvarSlett
  5. Connie; jaaa, men jeg likte det ikke i farger. jeg ble så borte :P vurderte å ta det i helt svarthvitt, men det ble litt for meget så jeg tok sånn midt mellom :P

    SvarSlett
  6. De er nå en gjeng fotografer må jeg si. Flinke ihvertfall! =) Ser ut som om dere har hatt en koselig påskeaften. jeg er nå endelig i Norge at og det er godt. Blir koselig å sjå dekk at! =) klem til begge tuppelurene fra tante Nathalie ;)

    SvarSlett
  7. De er nå en gjeng fotografer må jeg si. Flinke er dekk! =) Ser ut som om dere har hatt ei fin påske. Jeg er endelig i Norge at og det er godt. Tatt livet med ro i påska. Gleder meg til å sjå dekk at!. Klem til begge snuppelurene fra tante Nathalie ;)

    SvarSlett