13. apr. 2011

Snart påskecup! - FILMER

Ja, nå er det onsdag og det nærmer seg påskecupen - og til det har jeg bare et eneste stort...

JIPPI!

Genial introduksjonvideo laget av Thomas Sandfield - den gutten har noen vilt kule ideer! :)



Ja, nemlig!... Ikke det at jeg ikke gleder meg.. Jeg grugleder meg og nå skal jeg fortelle hvorfor.

På søndag våknet jeg opp med vondt i halsen, og nå har jeg vondt i hodet, nesa renner og jeg hoster og nyser verre. Hvis jeg får feber i tillegg så må jeg vel leve resten av uka på febernedsettende og halspastiller for å ha en sjanse for å bli frisk til lørdag.

Noe annet dumt er at denne uka er vel da jeg burde trene mest for å være ordentlig forberedt til helgen, men trener jeg hardt er jeg sliten i helgen... Men det verste er at jeg nesten ikke har energi denne uka til å trene i det hele tatt. Jeg er så slapp, finnes nesten ikke energi i kroppen, og det er nok sikkert fordi jeg begynner å bli syk...

Passer meg jo kjempebra nå...

Nuvel, skal prøve å slutte å syte.. Har en video jeg nettopp lagde, som jeg vil dele;



Dette er klipp fra før jul. Den første tingen jeg trener på der, kan jeg nå - dog den er litt ustø enda... Ble lei på 0.17, fordi jeg ikke fikk til ordentlig. Her hadde jeg trent på hopping og omtrent de samme tingene i rundt 2-3 timer i strekk, så jeg døde litt på slutten. Klokka var jo tross alt 3-halv 4 om natta da jeg slutta.

En ting jeg kunne tenke meg å få litt hjelp til av dere er hvilken drakt jeg skal bruke i slow på lørdag.

Den svarte; Har aldri konkurrert i den før (utenom UKM en gang), men jeg digger den.

Eller denne; Brukte den på novembermesterskapet og fant ut i ettertid på bilder at (for å si det pent) brystet mitt var på tur ut... Ikke så hyggelig :P Men jeg elsker den også og den passer bedre i slow.

På forhånd; Takk for hjelpen!

Har du vært syk på konkurranse før eller mistet et bryst ut av drakten? :P
Hva syns du om videon til Thomas?
Hva syns du om videon min?
Hvilket hopp synes du var best?
Hvilken drakt burde jeg bruke?


Ja, mange spm, men det får så være :)

- Lynn Helen

7 kommentarer:

  1. huff ikke bra at du har blitt syk! hvertfall når trening og sykdom ikke akkuat er perfect match. og man må jo trene uka før man skal på konkurranse også! fler i klassen min som har blitt syke denne uka også.
    jeg syns du burde bruke den svarte drakten jeg :) hvis du aldri har konkurrert i den så fortjener den å være med på en konkurranse, jeg syns den var stilig og anderledes. å det er jo kult med anderledes drakter :D . siden du allerede har brukt den andre på en konkurranse så kan du jo ta den svarte nå :) jeg syns hvertfall den var utrolig stilig :D

    SvarSlett
  2. od hun der bigmama123 ellernoe på youtube. syntes hun har skrevet noen ganske frekke kommentarer på youtubefilmen din fra novembermesterskapet, er det ikke hun der brita? bloggen bselvi.blogg.no ? isåfall syns jeg er det rimelig teit at hun skriver at hun leser bloggen din ogsånn på sin blogg, når hun skriver sånn frekkt. villle bare si ifra tilfelle du ikke visste det jeg :) god bedring

    SvarSlett
  3. Anonym; Mhm, enig.. Har freestyle-trening både i dag og i morgen, men tror jeg skal droppe en av dem, for å lade opp litt, tror jeg trenger det :)

    Ja, den er annerledes og jeg syns den er dritkul :D Og tusen takk, forresten! :D Har lagt ut den andre for salg da, så hvis noen plutselig er interessert i den, så får jeg ikke brukt den mer. Men det er vel ikke noen fare for at noen plutselig skal være interessert i den :P

    Jo, hun var litt frekk på youtube i starten også, noen av kommentarene hun har skrevet på andre videoer har hun sletta.. Men joda, jeg visste det :) Hun har beklagd seg osv til meg, så det går bra. Synes bare det er så unødvendig å være frekk mot folk man ikke kjenner... som ikke har gjort en noe.. :/

    Men takk for hyggelig kommentar, setter stor pris på det! :D

    SvarSlett
  4. oja :) tenkte jeg bare skulle si ifra, fant det netopp ut skjønner :P . hehe. men syns det var litt teit ettersom hun klaga så fært på negative kommentarer på sin blogg. det får hun da bare finne seg i om hun kommenterer stygt på youtube, er da ikke store forskjellen syns nesten det er hakket værre å være frekk på youtubefilmer hvor folk viser talentet sitt. men bra hun har beklagd seg da :) . skjønner ikke at en så liten jente kan skrive sånne ting på videoen din uansett jeg når hun er rekrutt selv , og så liten :P da mener jeg ikke at hun er noe dårlig ellernoe, men syns det var litt rart å komme med sånn kritikk da :P heh.
    får håpe du blir frisk til konkurransen! tøff som tørr og hoppe over treningene for og bli bedre, det går nok bra! :D

    SvarSlett
  5. Anonym; Ja, jeg er enig :)

    Håper jeg blir frisk ja.. kjipt å bli syk rett før konkurranse... :/
    Danser du eller, skal du være med i helgen? - og i såfall, hvem er du? :)

    Blir nok trening på meg i dag, men ikke i morgen :)

    SvarSlett
  6. Nei, jeg har ikke vært på dansekonkurranse i det hele tatt, hahaha. xD Ikke tror jeg at jeg hadde trengt å være redd for noe brystfall uansett... xD

    Videoen til Thomas var genial! :D Hahah, digga den. Han har så mange gode ideer ja. :D

    Gøy å se litt treningsvideoer av deg igjen. Ser ut som du sliter litt, men du har absolutt blitt flinkere. :D Stå på!

    Hoppene etter du hadde din lille "klikkpause" (xD) var best. ^^ Jeg har jo ikke særlig peiling på de da, men de så best ut. :P

    Og jeg svarte jo om draktene på facebook. Den svarte er stiligst og den andre er mer slow. Så jeg aner egentlig ikke... :P

    SvarSlett
  7. ta den svarte på konken :D den er andeledes å spesiell :) også har du jo ikke brukt den på konkurranse enda :) hvem vet kanskje det blir lykkedrakt :D jeg syns det var utrolig kult at den er anderledes! og du må jo nesten bruke den på en konkurranse og :D . jeg håper du velger den svarte. gleder meg til å se hva du har valgt :) å lykke til

    SvarSlett