8. apr. 2011

Snart sommer!

Hei!

I dag har jeg handlet litt, så jeg tenkte bare å vise hva!

Self tanning lotion 89,-
Depend Løsvipper 79,-
MNY neglelakk 39,- pr stk.


Er ikke helt 100% sikker på prisene, men tror det er sånn ca. Alt er kjøpt på Cubus!

For bare omtrent en halvtime siden så neglene mine slik ut:

Men siden jeg kjøpte neglelakk i dag tok jeg det bort for å legge på ny!

Så til slutt vil jeg bare vise noen bilder jeg tok ute i finværet i går! Tar bilder nå når det er sol ute, siden jeg blir så glad av det. Det begynner å bli sommer!

Hva synes du om innkjøpene?
Hva syns du om neglene?
Gleder du deg til sommeren?



- Lynn Helen

12 kommentarer:

  1. Ja er utrolig deilig at sommern er på vei! :D fine vårbilder! :)
    jeg lurte på hvordan du trives her jeg ? :D eller her da mener jeg her på østlandet. savner du ofte familien? og vurderer du noen gang å flytte tilbake ? hvorfor/hvorfor ikke ? jeg tror aldri jeg blir klar for og flytte fra mamma hehe, er ikke noe flink til og rydde etter meg heller så hadde vell ikke sett noe fint ut om jeg hadde bodd alene :) sorry for raaandome spørsmål altså :D haha. men fortsett bloggingen din, syns det er spennende å lese bloggen din selvom det noen ganger kan gå en laaang stund før du oppdaterer den :P hheh :)

    SvarSlett
  2. Ohnoes, self tanning, jeg liker ikke bruuuune folk xD Menmen, det kan jo bli spennende å se. xD

    Og ellers fine bilder og innkjøp! :)

    SvarSlett
  3. Anonym; Nei, så hyggelig! :) Er bare koselig det at leserne mine er interessert i hvordan ting står til, så det liker jeg! :)

    Hvem er du forresten?

    Jeg trives bra her, jeg! :) Nå bor jeg jo sammen med faren min, så jeg har jo et familiemedlem her nede, men der jeg bodde før har jeg både søsken og mor. Savner dem veldig ja, det gjør jeg! Men jeg reiser jo opp til dem av og til og andre ganger er de her nede så det går jo greit! :)

    Jeg flyttet jo ned hit hovedsakelig for å danse, og jeg er veldig glad i naturen i nord-norge og egentlig alt det oppe. Har mange minner der oppe fra barndommen og sånt så jeg vil veldig gjerne bo der. Så den dagen jeg føler det er på tide å slutte med dansingen, vil jeg nok vurdere å flytte tilbake igjen.

    En grunn til at det kan ta lang tid før jeg oppdaterer, er for det første fordi jeg egentlig ikke føltes det trengtes, for jeg følte ikke akkurat at noen savnet meg :P Men det er jo bra at noen kommenterer så jeg skjønner at jeg noen lesere :) Så det synes jeg du bare skal fortsette med ! Det er bare koselig! :D
    Noe annet er at jeg ikke blogger med mindre jeg har noen bilder eller film å vise... :)

    Hvilke ting på bloggen min er det du liker best da, hva er mest interessant? :)

    Vil gjerne vite hvem du er, forresten :) Også må du bare fortsette å kommentere :)

    SvarSlett
  4. Viveka: Jeg kjøpte den hovedsaklig for å bruke på konkurranser og sånt da, for å ikke se så blek ut :P For det synes veldig godt i lyset på dansegulvet :P Men jeg kommer sikkert til å bruke den litt ellers også.. :P

    Takk btw :P

    SvarSlett
  5. Den selvbruningen SUGER BALLE :L Jeg hadde den før, og den går av etter ca. en time ! Skal du ha en bra selvbruning som skal holde lenger må du nok opp i 200-600 kroner :-) <3

    SvarSlett
  6. Anonym: Foreløpig så har det ikke så mye for meg, skal bruke den på konkurranser så det betyr ikke så mye enda. Jeg kjøper sikkert noe bedre når jeg nærmer meg mester/champ :)
    Har du noe å anbefale? :)

    SvarSlett
  7. skal du liksom ta på selvbruningen når du er PÅ konkurransen ???? LOL.

    SvarSlett
  8. Anonym; Nei, men det finnes diverse metoder for å holde ting på huden så det ikke detter av. Alle vet bare ikke om dem! Derfor skal jeg ta det på kvelden før evt morgenen og gjøre noe for å holde den på!

    SvarSlett
  9. Caroline (orker ikke logge på blogg xD)11. april 2011 kl. 22:48

    Jeg tar alltid på selvbruning på konkurransen :P men nå har jeg instant tan da :)

    SvarSlett
  10. Caroline; Siden jeg ikke har hotpants-drakter så skal jeg bare ha på leggene, armene og ryggen og ikke HELE kroppen, så sånnsett holder det for meg. Og ja, det går fint an å ta det på på konkurransen også tror jeg :) Er instant tan bra? Hvor får du kjøpt den og for hvor mye?

    SvarSlett
  11. http://www.fragrancedirect.co.uk/invt/0016343&cm_vc=productpage Billig og bra :)
    Definitivt noe for deg når du bare skal ha på så få steder. Jeg brukte en sånn flaske på tre konkurranser til både meg og Linnea og da på hele kroppen på begge :)

    SvarSlett
  12. Caroline; Aaah, okei. Kanskje jeg skal kjøpe sånn neste gang :D Hvilken farge ville du anbefalt meg av de som er der?..
    Takk forresten :D

    SvarSlett