22. apr. 2011

Sverigetur og bilder

Hei hei!

I dag var vi i Sverige, jeg, Connie og pappa. Jeg kjøpte sånn helt egentlig ikke så mye til meg selv, men det jeg kjøpte ligger bilder av nederst i innlegget. Dette kommer det til å være masse bilder på, for siden det ikke er stort å gjøre i bilen på omtrent 2 timers kjøretur så tok jeg bilder. Likte faktisk mange av dem :) Men først  noen bilder fra før vi reiste...

Synes egentlig dette bildet er et skikkelig sommerbilde. Liker det :)























Dagens make-up var slik;

Jeg er SOMMERGLAD!

Så noen bilder etter vi hadde kommet oss på veien...

Og de neste bildene er egentlig bare som jeg tok på veien, for å ha noe å gjøre. Lekte med kameraet og likte faktisk noen av bildene ganske godt, synes noen var kule, så her er de;

Synes egentlig det her bilde var veldig kult pga fargekontrasten og enkelheten.. Det er liksom så dumt at det ble kult..

Ser ut som en mygg... o_O

Syns dette ble veldig kult :)

Dette også likte jeg veldig godt.

Sånn, det var de bildene. De mørke bildene er naturligvis tatt på vei hjem... Så er bare to bilder jeg likte av de jeg tok i dagslys.























Haha.. Connie er kul :)

De tinga jeg kjøpte var en lampe som jeg ble forelska i med en gang jeg så den i butikken. "Å, fin lampe! Sånn vil jeg haaa! Jeg SKAL ha!" og dermed...















Se, så fin! Ble jo skikkelig koselig i kroken der nå! Det som er dumt er at når pærene går, så er lampa ødelagt. Får ikke bytta de. Men det er verdt det. Har jo fortsatt treet uten lys :)

Og 3 sesong av Two and a half men! Jeg digger den serien. Akkurat hvorfor jeg kjøpte sesong 3 og ikke 1, er egentlig fordi jeg syns de senere episodene er morsommere enn de første og sesong tre var lengst spilletid på..























Så.. Det var det! :)

Hva syns du om sminken?
Hva syns du om bildene, hvilke likte du best?

Hva syns du om innkjøpene?


- Lynn Helen

4 kommentarer:

  1. Åååh, vil også til Sverige igjen. Var gøy! :D

    Var mange kule bilder her.
    Det andre bildet av Connie var skikkelig pent. <3
    og det sommerbildet av deg var også pent.

    Fin sminke som vanlig.

    Av bildene du tok under turen likte jeg begge du tok i dagslys. Det første var bare skikkelig pent, det andre var kult som du sa. Liker bilder som leker med komplimentærfargene også, altså her grønn og rød. Kult! :D

    Av de mørke bildene likte jeg best nr 7. Det så ut som lyn. Stilig! :D

    Den lampa du kjøpte var skikkelig pen. *__*
    Og Two and a half men er gøy, selv om jeg ikke har sett så veldig mye av det. :P

    SvarSlett
  2. Alan: charlie how much drugs did you take?

    Charlie: i don't know

    Alan: enough to kill two and a half men

    SvarSlett
  3. Likte sminken din, den var kjempe fin :)

    SvarSlett
  4. Ann Cathrin: Tusen takk! :)

    SvarSlett