27. juni 2016

Musikkvideo re- kreasjon: I AM NOT A ROBOT - Marina and the Diamonds

Jeg har jobbet av og på med en musikkvideo nå i faktisk rundt 2 år. Noen har sikkert fått med seg en behind the scenes- video jeg har delt en del ganger opp gjennom de siste årene? Hele videon er nå faktisk omsider ferdig!

Den skulle egentlig vært gjort ferdig ganske fort da jeg startet å lage den, men så oppstod det komplikasjon med visse ting så har det bare gått veldig veldig tregt.

Dette er en re- kreasjon av en av mine favoritt- musikkvideoer av en av mine favoritt- artister. Marina and the Diamonds. Originalen deler jeg også i innlegget til sammenligning. Jeg prøvde å gjøre så likt som overhodet mulig, men det var noen klipp jeg ikke var fornøyd med, så de erstatta jeg med noen jeg tok i år hvor jeg lagde en egen sminkelook som ikke er med i hennes video.

Uansett, den er endelig ferdig og jeg er superfornøyd med resultatet!




Originalen til sammenligning:




Her kommer også en drøss med bilder som er tatt underveis under filmingen.
















Og behind the scenes- videoen som jeg har delt en god del ganger før, kommer her igjen:


3 kommentarer:

  1. Kommentere det samme på begge bloggan dine ;P
    Synes dennan musikkvideoen e veldig bra. Like både sminkelookan, som du har gjort veldig lik originalan, og selve klippan :D Synes sånne her videoa e gøy å lage. Og synes faktisk at din video e bedre enn originalen, mest fordi æ syns du så bedre ut i klippan enn ho gjorde i sin film xD

    Av bildan like æ best nr 1, 5, 9, 10 og 13 ^^

    Du e flink :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, men det er jo samme innlegget så det burde være lov xD

      Tusen takk, så koselig :D

      Var litt nysgjerrig på hvorfor jeg så bedre ut da xD haha. Siden jeg har gjort det meste så likt som mulig med både sminke, lys, vinkler og bevegelser xD

      Men bildene ligger ikke i samme rekkefølge på begge bloggene xD Syns det var vanskelig å legge ting i nøyaktig samme rekkefølge så i hvilken blogg er det rekkefølgen på nummerene stemmer? xD

      Slett
  2. Det va dennan bloggen æ tenkte på når æ kommenterte tallrekka xD
    Når det gjeld ka æ syns så bedre ut i din, va det mest at æ syns du kledde bedre sminkelookan osv. Syns ho så litt rar ut på noen av lookan liksom :p

    SvarSlett