15. juni 2016

En dag i sentrum: Foto ++

I dag har jeg igrunn traska rundt i byen omtrent hele dagen sammen med Viveka. Hadde først en legetime ganske tidlig, så da tok jeg likegodt en tur til byen samtidig siden jeg likevel så nært allerede. Dagen har gått til å bare sitte å prate en plass, gå litt rundt i et par butikker, spist og fotografert.

Her er først og fremst bilder Viveka tok av meg.










Til slutt noen ting som jeg har fått tak i i dag, har nå faktisk ikke kjøpt alt, men for alles sikkerhet skal jeg ikke si mer. Nei, det er ikke noe kriminelt, bare så det er avklart xD

Først: En deilig brownie- kake fra Dolly Dimples som er veldig god. Kom plutselig på den i dag, har ikke spist den på lenge, så måtte nesten ta en slik. Delicious! 



Og den fargerike, barnslige desserten til Viveka.. :P 



Klistremerker til neglene




En kjole jeg prøvde på som jeg syns var veldig kul, dog litt for stor/vid og lang. Tenker å sy litt på den i nærmeste framtid. Grei og lett sommerkjole. 



Og til slutt en kjempefin veggklokke :D 

Tok med meg Viveka hjem etter i dag, så vi har holdt på med noen video/sminke- utfordringer i natt, som vi skal prøve å få lagt ut i morgen eller nærmeste framtid. 

3 kommentarer:

  1. En kjempefin klokke!

    Og så nydelige bilder. En veldig fin kjole på bildene fra sentrum ^^

    SvarSlett
  2. Likte igrunn alle bildan du har lagt ut som æ tok i byen :D spesielt 1 og 2 ^^
    Og desserten va goood!
    Også fin kjole selv om den va littegranne stor. Synes fjær e så fint, men det vet du jo xD
    Like jo også såklart klokka godt siden æ har lik i anna farge :D

    SvarSlett