13. des. 2023

Amigurumihekling og diverse

 Her er litt andre ting som jeg ellers har heklet mellom Juli og November.

Først og fremst en enhjørning som jeg heklet som bursdagsgave til ei jente. Denne syns jeg selv ble veldig fin og fikk egentlig lyst til å ha en selv, men det var mye jobb med den så får se om jeg gidder å hekle en til senere.






Et søtt rådyr som også er heklet som gave til søstra til førstnevnte.




En gresskar- gnome som jeg lagde for å ha selv som høstdekor, med blomst i hatten og en liten flaggermus.



Også en høst/halloween- dekor, som ble en søt liten edderkopp.



En liten føniks, som jeg lagde til Viveka som bursdagsgave. 




Trekk til å ha på lokk til syltetøy- glass. Disse har jeg brodert blomster på, noe jeg var litt usikker på om jeg ville få til noe bra siden jeg ikke har gjort så mye brodering tidligere, men det gikk overraskende greit.



Også en brikke med uglemotiv, som jeg har festet rundt en metallring for å ha som veggpryd.


4 kommentarer:

  1. Veldig mye fint her, og igjen; du e KJEMPEFLINK! *-*
    Likte alt her. Enhjørningen va veldig bra lagd og så søt. Likte også bildan av den, spesielt det første og siste ^^
    Ellers e favorittan mine edderkoppen (den va veldig søt til edderkoppa å være xD ^^) og såklart føniksen som æ fikk hos dæ :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, igjen! ^^
      Haha, ja, pleier heller ikke å finne edderkopper søte, men denne edderkoppen kryper heldigvis ikke rundt, og kommer uanmeldt opp i fanget på en xD

      Slett
    2. Liker du ikke uanmeldte edderkopper altså😆

      Veldig fine heklerier, og kreative og fine bilder sv enhjørningen 🥰

      Slett