31. des. 2023

Makeup look: Euphorbia Pulcherrima

Ja, da var det bare noen timer igjen av dette året, så tenkte jeg skulle legge ut en siste jule- inspirert makeup som jeg lagde for noen dager siden, før jula er helt over. Denne gangen tok jeg inspirasjon fra den julete blomsten, nettopp julestjerne. Bærer også navnet Poinsettia, heter også Euphorbia Pulcherrima på Latin.

Har også satt sammen en liten film fra prosessen og ferdig resultat. Connie kom ned å filmet meg mens jeg sminket, siden hun var her på besøk. Hun har tatt alle klippene av meg i filmen. Hun har også tatt et par av bildene av meg, de bildene står navnet hennes på.











Godt nytt år!

3 kommentarer:

  1. Stilig og fin look ^^ likte glitterdetaljan ^^
    Favorittbildan e de 2 Connie tok :D

    Finn film også, va litt komisk i starten når Connie kom ned til dæ, du så litt sånn "Whaat!?" ut xD

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^
      Ja, ble fine de Connie tok ^^ Jeg fikk idèen om at hun kunne ta noen bilder av meg med de lyslenkene ^^

      Haha, ja x) Ser enda mer "whaaaaaaat" ut på hele det der klippet xD haha. Men jeg har jo bare brukt en bitteliten del av det x)

      Slett
    2. Åja, det va en god idé da :D

      Ååh haha xD hadde vært gøy å sett hele det klippet da xD

      Slett