15. des. 2023

Heklet: Cloudigan

Her er enda en sak jeg heklet i løpet av året. Denne begynte jeg vel på i mars/april en gang, men fullførte den ikke før i september. En av grunnene er opplagt fordi delene tar tid å hekle pga de maskene som er brukt tar tid å bygge opp størrelse på tøyet, samt at det var med fargeskift som tar opp litt ekstra tid. Hadde også et langt opphold på noen måneder på å jobbe med den, så gikk det egentlig forholdsvis raskt å fullføre den når jeg bare kom i gang igjen.






Oppskrift er av bykwistiwn på Instagram.

Jeg fikk ikke målene på delene helt til å stemme overens med hverandre, så jeg fikk litt trøbbel med montering, slik at den ble veldig vid i ryggen. Dermed fant jeg på å sy inn en strikk nederst slik at den heller ble snørpet sammen. 

5 kommentarer:

  1. Denne så både fin og behagelig ut ^^ Fin farge og søt med skyan på :D
    Likte og buksa du bruke her ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk ^^ Ja, syns og den var så søt med skyer, så derfor jeg ville prøve meg på den :D
      Ja, buksa jeg har på meg er veldig fin, men jeg syns egentlig den er litt stor til meg :/

      Slett
    2. Ååh kordan strl e buksa i da? Kunne den passa mæ evt? ;P kor e den fra? ^^

      Slett
    3. Den er i str 34. Vet ikke om den passer deg, men jeg vet ikke hva størrelse du bruker i bukser, jeg må bruke belte på den for at den skal sitte ordentlig, og ellers syns jeg den sitter litt løst rundt lårene osv. Den er jo brukbar for meg, men ser ikke for meg at jeg bruker den ofte fordi jeg syns det er litt ubehagelig når den sitter for løst :/

      Slett
    4. Åh, glemte å svare på det siste xD Den er fra Bonprix.

      Slett