23. feb. 2011

Påfugl Make-up


Ja, det finnes faktisk hvite påfugler, og krysninger av hvit og blå/grønn.
Jeg synes iallefall disse fuglene er de vakreste som finns.
Fikk sett de grønne ofte da jeg bodde på toten da jeg var 8-12 år, for
de hadde rundt 4-5 av dem i en sånn park 10 min unna der jeg bodde. Det var stas!

Ja, så var det den sminken jeg prøvde meg på i går. Den ble ikke sånn jeg hadde tenkt, så kanskje jeg prøver på nytt en annen gang, for dette ble jeg ikke fornøyd med. Prøvde iallefall på noe påfuglfjær-aktig rundt øynene... men som sagt så ble jeg ikke fornøyd, og det ble igrunn veldig stygt med de ringene rundt øynene uansett.

Men jeg syns det ble litt fresht med de blå leppene...

Uredigerte bilder























Redigerte bilder




"I am a peacock and I show you my pride!... I look gooood!" Haha






















Jess, I know... stygg sminke og stygge bilder. Mye redigert? Jau! Har jeg hengt meg for mye opp i det med mye redigerte bilder, eller..?

Hva syns du om sminken?
Hva syns du om bildene?



- Lynn Helen

22 kommentarer:

  1. hørt om lipliner?????`;)

    SvarSlett
  2. enig med hun over om lipliner!!!!!! du er flink til å redigere da !!! likte fargene!! men du har veldig mye blits så bildene der veldig redigert ut men men

    SvarSlett
  3. hva mente du med det du skrev i ett innlegg der du viste de nye freestyle draktene dine. du skrev at du bare trengte å bruke den i de første konkurransene før du blir mester? men hvordan vet du at det bare er noen konkurranser til du blir det? hvor mange poeng har du? bare spørr altså :). likte forresten ikke så godt den påfugl sminken men den kobra sminken likte jeg :D

    SvarSlett
  4. Jeg har en lipliner ja, men den er rød så den ville ikke passa, så det trengs ikke hver gang!

    Og det er ikke pga blitsen at bildene ser redigerte ut.. Det er nok pga det sminkeprogrammet jeg har på kamera mitt, som gjør at huden ser ren ut!

    Og til deg, du siste anonym; Bare for å ha det sagt, du burde ta et hint når jeg ikke svarer det spørsmålet etter du har spurt om det sånn 5-6 ganger?
    Men det er fordi jeg hadde tenkt til å gjøre så godt jeg kunne framover, jeg sier ikke at jeg regnet med fort med å bli mester for det vet jeg at kommer til å ta tid. men jeg ville ikke bruke masse penger på en litt øvet drakt.. det var poenget. Jeg har ikke mange poeng, nei... Men jeg kommer til å jobbe meg opp til mester.

    Har du fått svaret nå, hvem du nå er? :P

    Og takk! :)

    SvarSlett
  5. Hmm.. Hva skal man si til dette. xD Jeg både likte det og likte det ikke.
    Likte hvertfall bilde nr 3 og 7. :D

    SvarSlett
  6. herligheten da har da ikke spurt om deg 5-6 ganger ., å det går an å si at du ikke vil svare på det da hvis du ikke vil svare!! "du burde ta ett hint" herregud sier jeg bare. er ikke så rart noen lurer når du skriver du skal bare bruke den litt øvet drakten " i de første konkkuransene før du blir mester" hallo liksom. da virker det som om du er bare noen poeng unna å bli mester da, mens jeg trodde du akkurat var blitt litt øvet. Å EN TING TIL: lær deg å si det da hvis du ikke vil svare på noe så slipper man å spørre igjen. jammen er du frekk og. herregud !!

    SvarSlett
  7. Er det ikke du som har spurt på youtube et par ganger og på to andre innlegg før dette?
    Nei, jeg er mange poeng unna mester enda, så har du fått svaret ditt iallefall. Det var absolutt ikke meninga å være frekk..

    Det har bare vært mye frekkinger ute i det siste mot meg selv på bloggen min og da blir det litt mye. Når jeg får sånne spørsmål som det der opptil flere ganger tar jeg det ille opp.
    Sorry!

    SvarSlett
  8. nei jeg har ikke spurt om noe på youtube osv . spurt om det i dette innlegget å det under. thats it. men ja du må jo skjønne at folk spørr også, det er jo ikke for og være frekk man spørr men man bare lurer.

    SvarSlett
  9. forresten hvis du vil svare på det da, lurer jeg litt på hvilke plasser du har fått osv :) fra da du var liten å gikk på freestyle også :) hvilken plass som gjorde at du ble litt øvet osv.
    har spurt mange som går på freestyle og har blogg om det samme altså er ikke noe jeg spørr om for og være frekk . syns det er gøy å lese om hvilke plasser folk har fått ogsånn.

    SvarSlett
  10. Ja jeg skjønner ar man lurer. Men ofte kan jeg ta det ille opp som om den som skriver det tenker noe som "Herregud hun tror hun så flink til å danse at hun rykker fort opp..", på den måten.

    Men det er greit. Sorry frekkheten min! :)

    SvarSlett
  11. Ok, det vil jeg ikke svare på.. Iallefall ikke offisielt, fordi det er litt komplisert.. :P Vil ikke at alle kan føle seg fri til å lese det.

    SvarSlett
  12. (jeg er forresten en ny anonym:P)
    var det ikke sånn at du ikke aldri rykket opp til litt øvet egentlig? så på noen av videoene dine på youtube, og der sier du at du aldri rykket opp fra rekrutt, og på din første konk siden da var du litt øvet :s jeg rykket og opp til litt øvet før jeg hadde fått noen plasseringer i rekrutt jeg også, heller ikke meningen og være frekk. Men det er helt normalt å rykke opp uten poeng i rekrutt til litt øvet da, men da må danselæreren bestemme det. :))

    SvarSlett
  13. (den gamle anonymen igjen)
    okei, jeg skjønner at du kan ha tatt det ille opp når du sier det sånn:) men det var ikke ment ille fra meg ihvertfall :)

    SvarSlett
  14. Ja, jeg rykket opp uten plasseringer, fordi jeg spurte dansetreneren min.. Så vet du det. Jeg danser i litt øvet selvom jeg ikke har 8 poeng enda! :)

    SvarSlett
  15. jeg er 19 år og danser freestyle men har ikke vært på konkurranse enda, (var med på to konkurranser når jeg var liten å gikk på freestyle da var jeg rekrutt) men jeg har begynt igjen nå. har gått i litt over ett halvt år nå. syns det er litt flaut og være 19 å skal være rekrutt, har veldig lyst til å bli litt øvet. men tørr liksom ikke spørre trenern min heller. hm. har ikke meldt meg på noen konkkuranser eller noe da. siden jeg tror jeg ville syns det hadde vært flaut å være rekrutt når jeg er 19 år. hvis du skjønner hva jeg mener. lurer litt på om hvordan du spurte ? har så lyst å spørre men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det ;o det er så dumt siden jeg vil jo være med på konkurranser osv, men syns det er veldig flaut hvis jeg skal være rekrutt. ikke syns noe dårlig om meg fordi jeg sier det da, syns jo det er greit å være rekrutt når man er 16 osv men liksom. jeg er 19. hadde det vært vanlig at folk var rekrutt da hadde jeg ikke syns det var flaut men det er det jo ikke "/ . skulle aldri slutta på freestyle da jeg var liten "/ . lurer på om du har noen tips til hvordan jeg kan spørre trenern min. tar hjertlig imot alt

    SvarSlett
  16. Næ så koselig! :) Det høres ut som vi har gått gjennom akkurat det samme! Jeg gikk nemlig på freestyle selv da jeg var rundt 9-11 år. Så sluttet jeg og jeg angrer den dag i dag på at jeg sluttet. Var på to konkurranser også da jeg var liten, så når jeg konkurrerte i november, var det tredje i mitt liv at jeg konkurrerte og første gang jeg noen gang danset slow, så det var veldig gøy å komme til semifinalen i slow.

    Jeg er 18 selv, men blir 19 om et par dager og jeg vet akkurat hva du mener med at du syns det er flaut å danse rekrutt som 19-åring. Det var akkurat derfor jeg snakket med trenerne mine!

    Jeg begynte på freestyle øvet kurs, selvom jeg egentlig skulle gått åpen klasse. og siden jeg gikk på litt øvet kurs, så spurte jeg treneren min om hva jeg skulle konkurrere i. da sa hun at hun trodde jeg ville klare meg fint i litt øvet-klassen, så derfor spurte jeg lederen på dansestudioet og hun godtok at jeg danset litt øvet selvom jeg bare var rekrutt.
    jeg sa selvfølgelig også at jeg følte meg klar til å danse litt øvet istedet for rekrutt.

    så jeg syns først du burde snakke med freestyle treneren din og høre hva hun synes, og hvis hun tror du klarer deg i litt øvet så spør du lederen :)

    SvarSlett
  17. ja høres faktisk akkurat ut som min historie det der! jeg går faktisk også på freestyle øvet/mester kurs. siden det er flest som er nærmere min alder der. hvis jeg skulle gått på rekrutt eller grunnkurs så er det jo bare småbarn, selvom der jeg går nå er det fortsatt en del som er yngre enn meg men de er iallefall litt nærmere min alder enn de andre. og jeg føler ikke at nivået er for høyt for meg der jeg går nå heller så.
    jeg tenkte jeg skulle spørre om det samme, eller liksom bare si at jeg vil melde meg på konkurranse og spørre hva jeg skal konkurrere i. blir kjempelei meg om hun sier rekrutt, for jeg vet med meg selv at jeg ikke kommer til å ville stille på noen konkurranser da, nettopp fordi jeg syns det er ganske flaut. føle at jeg henger så fært etter på en måte. håper at hun sier at jeg kanskje kan konkurrere som litt øvet for det ville gjort det mye bedre for meg. :) tusen takk for råd

    SvarSlett
  18. Ja, akkurat sånn som jeg tenker. de eldste der på kurset jeg går på utenom meg er sånn 13-14 år. :P
    Jeg tror nok at hvis du føler du klarer det partiet du trener på og føler du er på samme nivå som de andre på partiet.. så vil det nok gå fint i litt øvet :)
    Det samme tror jeg treneren din vil si, og hun ser jo hvordan du danser og kan vurdere deg utifra det.

    Jeg følte og det selv at det ville være flaut å danse i rekrutt som 18-åring, følelsen av å henge etter. Ikke bra! :P

    Hvilket studio danser du på? Hvis du har no youtube-channel med videoer av deg som danser så ville jeg likt å se det forresten :D

    SvarSlett
  19. håper jeg får bli litt øvet, hvis ikke kommer jeg nok ikke til å være med på konkurranser i det hele tatt "/ . har desverre ingen youtube filmer av meg, har ikke youtube accont engang jeg hehe. men hvis jeg får lagt ut en film av meg noen gang så skal jeg poste linken på bloggen din :D

    SvarSlett
  20. Hvordan har det forresten gått med deg i litt øvet ? :D så du hadde fått 8 plass på novembermesterskapet, det er bra da ! :) selvom du selv ikke var fornøyd, syns det var utrolig bra jeg :D

    SvarSlett
  21. huff, jeg skal iallefall samle mot til meg og spørre hvilket nivå jeg skal konkurrere i å håpe at hun svarer at jeg kan konkurrere i litt øvet.
    er litt redd for at de andre som er litt øvet skal syns at det er urettferdig da, vi har 3 andre på det partiet jeg trener som er litt øvet. men de er igjen en del år yngre enn meg de er vell 14 -15 år ca! . følte du at det var noen på treningen din som syns det var "urettferdig" eller ellers da.
    egentlig bryr jeg meg ikke så mye om de syns det er urettferdig hvis jeg får konkurrere i litt øvet, det er jo ikke urettferdig med tanke på at jeg faktsik er så gammel som det jeg er da! :) mener jeg. men bare lurer på hvordan de andre på ditt parti oppførte seg etter det

    SvarSlett
  22. Nei, det er kjipt.. og jeg skjønner godt at du ikke vil konkurrere i rekrutt-klassen!
    har du ikke filmer på facebook eller noe heller? :P Men ja, post link til det i såfall, hadde vrt kjempefint :)

    novembermesterskapet er den eneste konkurransen jeg har vært med på etter jeg startet å danse igjen. Jeg syns ikke freestyle gikk så bra.. fordi siden jeg var så nervøs, så glemte jeg masse første runden.. og etter det fikk jeg litt sånn angst. + at jeg har ikke så god kondis, så jeg blir veldig fort sliten og gir ikke alt jeg har siste del av runden, derfor følte jeg det gikk dårlig. Og jeg kom jo på sisteplassen.. men dommerne kunne såklart vært så kjipe at de bare tok 5 til finalen da, så på den måten kan jeg være fornøyd :P
    Men takk for det! :) har du sett film fra jeg danser der?

    Jeg har ikke fått noen sure miner foreløpig på treningene nei, så det tror jeg ikke du skal engste deg for! ;) Men i såfall så er det jo ikke du som skal ha skyldfølelse.. det er treneren din eller lederen for danseklubben siden det er de som godtar det.. :P

    Men hvilket dansestudio danser du på? :)

    SvarSlett