22. feb. 2011

Kobra Make-up

I dag hadde jeg absolutt ingenting å gjøre. Det passet jo igrunn ganske bra fordi jeg tegnet en skisse i går til Make-up, og da ble jeg veldig ivrig på å få den gjennomført også, så det gjorde jeg i dag!



Mhm.. Kobraslange! Pappa ble iallefall imponert over at jeg klarte å tegne den på meg selv og han syns det var tøft. Det er gøy da! :)
Og jeg ble kjempefornøyd med dette. Tok såklart bilder også!

Og siden folk klagde på at jeg redigerte bildene mye så.. Javel. Folk tar til og med feil av bilder som ikke er redigert i det hele tatt. Og forresten så er noen av bildene lagt opp til at de skal redigeres litt mer enn andre!
Så nå skriver jeg hvilke som er redigert og hvilke som ikke er, så folk kan se forskjell!

Redigert

Uredigert


Uredigert


Uredigert


Litt redigert


Redigert


Redigert


Redigert


Redigert


































Sånn, hvis det er like vanskelig å se hva som er redigert og ikke, etter dette, tror jeg heller det er enten øynene dine, eller at du ikke har peiling på foto og redigering i det hele tatt.

En ting til.. Når jeg sminker meg, tar jeg ikke bilder bare for å ha bilder av det. Når jeg først har gjort noe som dette og brukt tid på det, liker jeg å ta litt kunstneriske bilder og de er lagt opp til å redigeres!

Så...

Hva syns du om sminken?
Hva syns du om bildene?
Hvilket bilde likte du best?

Og har du noen kommentarer angående det med redigering av bildene?


- Lynn Helen

2 kommentarer:

  1. hva mente du med det da du skrev at du bare trengte en litt øvet drakt å bruke i de første konkuransene før du ble mester? hvor mange poeng har du ?

    SvarSlett
  2. Er enig med Simond når han sier det så ut som en Disney slange. xD Men den var fin uansett da. :)
    Likte best bilde nr 1 og det nest siste. ;)

    SvarSlett