27. feb. 2011

Sverigetur, bursdagsgave og egendesignet tights!

Hei hei!
I dag har jeg vært i Sverige igjen.. (føler jeg er der ganske ofte for tida, men det er fordi pappa skal dit ofte..), men i dag brukte jeg mer penger enn jeg vanligvis pleier.. Og Viveka var med, så det kan godt være grunnen.. Haha :)
Her er iallefall litt forskjellig av hva jeg har kjøpt og gjort i dag....

Lærbånd 48,-
Forvaringsbokser 32,-
Div glitter 38,-
Sminkepensler 49,50,-
Face & Body Make-up (Hvit og blå) 69,50,- pr stk.


Alt fra Panduro, Nordby shoppingcenter.


Øredobber 79,-


BikBok, Nordby shoppingcenter.
























Bh/Badetopp 139,-
Truse 45,-


Fra NewYorker, Nordby shoppingcenter.


Syns det var dritkult!

Også fikk jeg bursdagsgave hos pappa i går da..

Den pinen var dritkul!

Fikk en tights og en jakke også, men siden tightsen var trang over lårene og jakka over skuldrene dro vi for å bytte i en større størrelse i dag.

Jeg fant ut at tightsen ble irriterende på et punkt uansett hvilken størrelse jeg tok den i, så den byttet jeg i en cardigan-sak istede.

Det ble denne istedet for tightsen.

Og denne kule jakken, som jeg byttet i større størrelse!

Så er det et par ting til... Buksetightsen på dette siste bildet ordnet jeg selv, i dag! Det var derfor jeg trengte lærbånd, som jeg kjøpte på panduro.

Handywoman! :)

Også litt fra under prosessen da...
Og en litt mindre handywoman.. haha.

Pappa var også med på "moroa"

Også fortsetter vi da...

Ogsåååå... ferdig! Her er resultatet























Helt til slutt vil jeg bare vise hvordan neglene mine ser ut nå...

Sånn... Nå er det vel nok av alt her, så nå skal jeg avslutte!

Hva syns du om innkjøpene?
Hva syns du om bursdagsgaven?
Hva syns du om buksetightsen jeg ordnet selv?
Og hva syns du om neglene?

...Hva syns du om bildene?
Nok spørsmål? :)


- Lynn Helen

4 kommentarer:

  1. Innkjøpene - Den bh'en/badetoppen var kul! Og øredobbene var fine, passer til dansinga di som jeg nevnte i butikken. OG JEG VILLE OGSÅ HA SÅNN ANSIKTSFARGE. :( Dumme bankkort.

    Bursdagsgaven - Både tightsen og jakken var jo stilige. :) Selv om du bytta ut tightsen da. xD

    Buksetightsen - Den ble jo bra til slutt! :) Fikk inspirasjon til å ordne noe selv kanskje. :D

    Neglene - De er pene. Og som jeg sa før i dag ser det jo nesten ut som neglene er skeive, at den hvite negelakken følger neglene. xD Haha.

    Bildene - Vel... KREMT.. Det første bildet av meg må være et av de styggeste jeg har sett på lenge. xD Nr 2 var helt ok, og nr 3 var også fælt.. Du kanke legge ut sånt av meg! xD Hahahah. Men joda, ellers var bildene fine! xD

    SvarSlett
  2. Anonym sa Stygge. Så konstruktivt sagt, håper virkelig du vokser ut av puberterten og åpner en ordbok å slår opp ordet "Konstruktiv" så vil du kanskje forstå hva å gi en tilbakemelding betyr.

    Men siden det første ordet du kom på var "stygge" så må jeg gå ut i fra at det er vel det første ordet du tenker på når du ser deg selv i speilet? :) haha..

    ----

    Synes du har mye kule bilder på bloggen din, overse de tullingene som ikke liker det du gjør, de er bare some loooosers i hverdagen :)

    SvarSlett
  3. De øredobbene vil jeg kjøpe av deg! Hadde de samme men har mista de! Kan jeg kjøpe de av deg? Ta kontakt på mail silje_rokbuvold@hotmail.com! Håper du vil selge de til meg!!:)

    SvarSlett