28. feb. 2011

Avatar Make-up

Ja, i dag prøvde jeg meg på Avatar Make-up. Tenkte egentlig på å male hele overkroppen, men det ble mye arbeid, så det gadd jeg ikke... Derfor ble det bare aniktet og litt av halsen. Jeg er ganke fornøyd da, til at det første gang jeg gjør det, men jeg ble ikke helt fornøyd nede ved munnpartiet... :(
Men men.. Bedre lykke neste gang, Lynn!

Har redigert halvparten av bildene og du ser fort at der hvor jeg har blå overkropp (og øre), og gule øyne er redigert! Men aniktet er fortsatt ikke redigert på farger eller noe... Det er sminken!

Her driver jeg å maler ansiktet blått, i starten!






















Takk til en wonderful fotograf.. Haha! :D

Hun tok de fleste bildene!

Jeg fant egentlig et ganske dårlig tidspunkt å gjøre dette på, fordi jeg skulle lage middag i dag, og pga dette startet jeg ikke før halv ti-ti.. Sen middag altså!

Men det ble godt da!
Pai, kylling og salat :)

Hva syns du om sminken?
Hva syns du om bildene?
Hvilket likte du best?

Og hva syns du om min wonderfule fotograf- Viveka? :D


- Lynn Helen

5 kommentarer:

  1. Sminken - Den ble kuul! Som sagt må vi gå sånn i gata en dag! Hadde vært gøy! Hihi. :D
    Bildene - Kunne blitt mye bedre. Dumme lys og farger. :( Men de ble ganske kule når du fikk redigert dem litt.
    Likte nok best nr 5 og 6. Nr 5 siden man så kroppen din så godt.. --, Hahha, lol. xD
    Og såklart er jeg meget imponert over mine egne fotograf-skills! :D xD

    SvarSlett
  2. Jaaa, da skal jeg sminke oss begge som avatar :D hihi :D
    Å, ja.. Bildene kunne vært bedre med både bedre setting, location, lys og kamera! xD alt, egentlig..
    Jeg likte bilde nr 1 veldig godt også syns jeg faktisk bilde 3 var kult med det lyset :D hihi.
    Haha... ja du er imponert selv ja xD flinke viveka xD lol xD

    SvarSlett
  3. superkult! Men jeg har et tips til deg;) hvis du vil ha maling i andre farger, så trenger du bare å kjøpe en øyenskygge-gel, eller en "Flytende " øyenskygge:) og blande det med foundation;)

    SvarSlett
  4. Jeg synes d ble kjempebra ! En av de beste avatarene jeg har sett på nett ;)

    SvarSlett
  5. Anonym: Takk! Jeg vet om at jeg kan gjøre det, men har liksom ikke trengt noe særlig farger til å ha masse i ansiktet enda :) Til dette har jeg brukt face & body make-up maling, som jeg kom over på panduro :)

    Heidi: Å, tusen takk! Det er jo sykt kult å vite at jeg er en av de beste du har sett! :D Gleder meg virkelig! Nybegynner-flaks, eller? ;P

    :)

    SvarSlett