13. feb. 2011

Sverigetur (innkjøp)

Hei! I går var jeg i Sverige på handletur igjen. Hver gang jeg er der, så kommer jeg over så mange småting jeg vil ha, og når jeg kommer hjem har jeg glemt hva jeg har kjøpt. Men nå skulle jeg bare vise hva jeg har kjøpt. Har ikke ordnet noe dag 5 i går, for jeg kom sent hjem. Og i dag har jeg egentlig ikke så mye tid til å blogge, for jeg har noen andre ting å gjøre som jeg har planlagt... Men dette gjør jeg ivertfall. De dag-greiene får isåfall komme senere. Kanskje senere i kveld!

Dette fikk jeg iallefall med meg fra Sverige i går

Make-up børste med fire små inni skaftet. Helt garantert dårlig, med tanke på at den kostet 10 kr, og den ser jo ikke akkurat bedre ut.
Hårføner, som jeg har lengtet lenge etter. Hvor irriterende er det ikke om du vil dusje, men samtidig må du rekke en buss om en time? Rekker ikke tørke og rette ut håret på den tida, uten hårføner!

Også en liten mini-rettetang. Følte det var et must for meg også så jeg slipper å dra med meg den store hver gang jeg skal ut av huset og være borte noen dager...
Kjøpte noen flere ting også, men det var sånne virkelig småting, så det finner jeg ingen hensikt i å ta bilder og blogge om.

Så kjøpte jeg til slutt denne toppen/tunikaen for 100kr. Så den på stativet i en butikk som het nav nesten helt i enden av Nordby-senteret og syns den var dritkul.. Rakk akkurat å kjøpe den før han stengte butikken. Flaks!

Legg forresten merke til de flotte sokkene og tøflene mine! Haha... :)



































Hva syns du?
Har du hårføner/rettetang/mini-rettetang?


- Lynn Helen

2 kommentarer:

  1. JAAA, hårføner er et guds under. <3 (Ok, kanskje å ta litt i.. ) Men it's awesome! :D
    Og ja, jeg vet du trenger en mindre rettetang.. Har hørt deg irritere deg over den gamle flere ganger, haha. xD

    Jeg likte den toppen, og Simond syntes du så ut som en stemor.. o_O xD

    SvarSlett
  2. Hihi... den jeg har er bra, ikke dårlig på noen måter, men det er irriterende å dra den med seg når jeg skal ut xD¨

    Jaaa, skjønte du kom til å like den xD Haha.. en stemor faktisk? Jippi xD Jeg hadde et ganske rart blikk/smil, så xD

    SvarSlett