1. feb. 2011

Pengebruk...

Ja, da hadde jeg vært ute og såklart... kunne jeg ikke unngå å bruke litt penger igjen.
Måtte jo det når jeg ser at jeg har fått penger...
Men det er kanskje ikke heeelt bra å ga berserk med penga med en gang man får de på konto? :D

Så smykket for en uke sia og lurte på om jeg skulle kjøpe det, men bestemte meg for å tenke på det. NÅ tok jeg det! Love it... Passer best til kjoler og sånt men..

Fra Glitter 129,-

Maybelline volum express Mascara 99,-
Concealer 39,50,-
Eyeshadow 19,50,-
Liquid Eyeliner 29,50,-
Fra H&M


Crystals blandet 300stk 129,-
Fra Panduro


Perlehjerter 12stk 28,-
Perler miks (bronse, svart og hvit) 120stk 34,-
Perler rosa 50stk 56,-
Fra Panduro


Nå har jeg veldig lyst til å prøve å sminke meg igjen.. Så jeg tror jeg gjør det jeg. Da kommer det nå enda et nytt sminke-innlegg i morgen :)


Hva syns du?


- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar