16. des. 2023

Tattoo: More butterflies!

For ca en uke siden tok jeg min syvende tatovering. Det ble en fortsettelse på armen der jeg har en sommerfugl fra før, med et par sommerfugler til! Blomstene som er brukt inni disse sommerfuglene er månedsblomstene mine, stemorsblomst og iris.

Tatoveringen er som mange ganger før, igjen gjort av Viktoria på Needle Ink!

Har pleid å ta bilde av tatoveringene mine når den er helt ny på dagen, men denne gangen fikk jeg ikke anledning til det, så på disse bildene er det dessverre allerede begynt å danne seg skorper. 





2 kommentarer:

  1. Fine sommerfugla ^^
    Ser du har fått det settet fra Temu og, det va og fint ^^ og genseren/cardiganen har æ og sett på der og vurdert å kjøpe :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk ^^ Veldig fornøyd med den.
      Ja, har brukt det settet mye nå etter jeg fikk det :D
      Og cardiganen har jeg og brukt mye, den var både fin og behagelig så den kan jeg anbefale :D

      Slett