10. sep. 2022

Ny tatovering

Tidlig i sommer lagde jeg meg noen tanker/planer om å ta en ny tatovering nå til høsten, og for ca én måned tid siden fikk jeg booket meg time. I går var dagen da jeg fikk tatt min fjerde tatovering. Denne har jeg delvis designet selv, det vil si at jeg hentet inspirasjon og brukte litt av et annet design og la til noen elementer jeg selv ønsket som jeg skisset ned å sendte til studioet. Tatovøren har jo selvfølgelig utbedret ideen med utgangspunkt i skissen min. 

Jeg satt i stolen i ca 3 timer, og dro hjem med en hoven og øm arm (den er fortsatt noe hoven og veldig øm). Har faktisk aldri opplevd å ha smerter i ettertid. I utgangspunktet hadde jeg ikke tenkt noe over om jeg i det hele tatt skulle hatt farger i den, men så foreslo jeg det til tatovøren og dermed ble det gjort. Jeg ønsket ikke å ha for mye farger ettersom jeg har ganske fargeløse tatoveringer fra før, så derfor ønsker jeg å holde den stilen. 







Hovedelementene jeg ønsket i denne var garn- nøster og en heklenål. 

Her er forøvrig skissen jeg lagde; 



Noen underveis- bilder jeg tok fra stolen; 





Fikk også booket en ny time før jeg forlot studioet, så allerede i November får jeg meg min femte tatovering. 

4 kommentarer:

  1. Synes den va veldig stilig 🤩 Veldig dæ med garnnøstan og like godt sommerfugla så det va og stilig ☺️ Æ huske faktisk bare 3 av tatoveringen dine no, har tenkt så det knake, men kommer ikke på den ene xD haha. Huske havfruen, fiskan og denne her såklart, ka e den siste du har igjen? xD og ka skal du tatovere i november? ^^
    No begynne tatoveringslengselen min for alvor å blomstre altså xD har jo bare en.. Håpe æ få tatt flere æ og snart *-*

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, jeg er veldig fornøyd selv ^^
      Den siste jeg har er den lille som er ved håndleddet på venstre arm, den synes såvidt det er på bilde 2 xD
      Er det ikke morsommere om du ser den når jeg har tatt den? xD haha.
      Ja, skjønner det at du har lyst på flere, man får alltid lyst på flere når man først tar en xD

      Slett
    2. Ååh, den ja xD va jo litt typisk at det va den minste æ hadde glemt xD

      Men jo, e kanskje litt artigere å se når du har tatt den, men blir så nysgjerrig xD haha.

      Ja sant, og no e det jo faktisk snart 10 år siden æ tok min første tatovering, så e på høy tid å ta en til 😜

      Slett
  2. Ja, sant 😄 Har på en måte lyst til å gjøre noe flere endringer på den minste og kanskje legge til noe mer der som strekker seg litt oppover armen, men har ikke tenkt ut en plan på det enda.

    Ja, skjønner at du blir nysgjerrig, det hadde jeg også blitt xD haha. Men ville likevel venta å vite til du hadde tatt den 😄
    Åja, 10 år siden allerede 😯 Begynner å bli på tide med ny da xD haha. Jeg har tatt alle mine fire på 7 år xD Så fiskene er jo faktisk 7 år gammel nå.

    SvarSlett