28. sep. 2022

Forgotten hair

Gikk gjennom noen gamle mapper for å rydde opp litt, og da oppdaget jeg noen bilder fra i fjor som er blitt forglemt. Dette er noen flere hår- oppsett jeg drev litt med, gjort i samme tidsperiode som disse.

🎀 Oppsett 1:

En mohawk- frisyre som jeg syns ble veldig tøff. Består av noe type små fletter på sidene (disse var tidkrevende) og krøllet hår dandert rundt og festet med nåler. 



🎀 Oppsett 2:

Flere inndelte fletter dandert og surret bak i nakken.



🎀 Oppsett 3:

Små indelte partier fra panne mot krone, festet med små strikker som ender opp i en femdels- flette. 



🎀 Oppsett 4:

Flette- illusjon med partier festet rundt hverandre med strikk og ender opp i dandert knute på siden. 





2 kommentarer:

  1. Stilige alle sammen, mine favoritta e første og tredje ^^ Den tredje hadde æ likt at du hadde lagd på mæ en gang :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk ^^
      Den første er min favoritt.
      Ja, kan prøve å lage den på deg neste gang det kan bli aktuelt :D

      Slett