10. sep. 2022

Maleprosjekter

God lørdagskveld!

Mye av den siste tiden er blitt brukt på forskjellige maleprosjekter, deriblant har jeg malt på steiner tidligere i sommer. I nyere tid har jeg malt terrassegelenderet med god hjelp av min mor og stefar i tillegg til en spontan idè om å gjøre noen endringer på badet.

Siden jeg først var i gang med malingen på terrassen starte jeg med å male dolokket (og do- ringen) med en idè om et motiv. 

ETTER:



FØR:




PROSESSEN:



Noen dager etter dolokket var ferdig fant jeg ut at jeg måtte male skapdørene (og hylla) på badet i en matchende stil.

ETTER:




FØR:



PROSESSEN:






Dette var et veldig morsomt prosjekt, så jeg ser ikke bort ifra at jeg finner på noe lignende senere.


Patrik har reist på jobb- reise til Tyskland, hvor han nå har vært i 3 av 4 uker. Dette opplegget skal gjentas flere ganger ut resten av året, så jeg blir å være mesteparten av det resterende året alene hjemme, dermed må jeg finne litt å sysselsette meg med. I og med at han skulle være bortreist fant jeg først på å male terrassegelenderet, siden jeg har hatt lyst til det en stund fordi jeg syns den har vært så innmari stygg helt siden vi flyttet hit. I tillegg til det har jeg endelig surret meg til å få revet bort den fæle skigarden langs med hagen. 

FØR:




ETTER:





Og til slutt de steinene jeg nevnte som jeg malte tidligere i sommer. De malte jeg som markør- steiner til hagen til Elisabet, som hun har fått med seg hjem. 





Jeg ble selv veldig fornøyd med resultatet, og det tror jeg hun også ble :) 

2 kommentarer:

  1. Veldig fint og kreativt alt sammen 🤩 du e så flink å tegne, synes du har utvikla dæ veldig der fra tidligere år ☺️ synes spesielt motivet på dolokket va fint <3 og de fruktan og grønnsaker på steinan va veldig fine og naturtro og, imponert 🤩

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^ Jeg har aldri vært fornøyd med tegneferdighetene mine, men har alltid hatt lyst å kunne tegne litt mer "naturtro". Men jeg kan ikke huske at du har sett så mye av det jeg har tegnet tidligere? xD
      Men det er godt å høre i alle fall ^^ <3

      Slett