1. apr. 2011

VÅR!

I forgårs hadde jeg skikkelig vår-feeling og jeg var så glad, positiv og energisk! Gledet meg vilt til treninga i forgårs, følte jeg hadde så mye energi å bruke der og det var deilig.
Sånn som dette så det ut da jeg ventet på bussen til treninga i forgårs;

Det var så deilig å kjenne varmen fra sola på kroppen!

Mens i går så det slik ut;

Grått, trist og SNØ! Ikke like koselig, for å se det sånn.

Legger til noen bilder fra i forgårs uansett, siden dette innlegget heter VÅR!

Så vil jeg bare vise et par bilder til som Viveka tok av mens hun var her, ikke noe særiøse greier...

Sånn... Det siste jeg vil vise er noe jeg gjorde i forgårs, som sikkert ikke sjokkerer mange. Jeg kjøpte meg jo noen Skullcandy Ear-plugs her om dagen og i nå ser de slik ut;

Så, bling bling overalt! :)























Det var vel det, omsider...

Hva syns du om været?
Gleder du deg til sommeren?
Hva syns du om Ear-plugsa mine?
Hva syns du om bildene?




- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar