1. juni 2011

Mystic Universe (or Deep Blue Sea)?

Føler jeg blogger så mye for tida nå.. What's goin' on? Men... Dere får si fra hvis dere liker det eller ikke!

Skulle bare vise noen ting jeg kjøpte i dag, og et negldesign jeg akkurat ordnet. Kjøpte jo så mye neglelakk i dag at jeg var nesten nødt. Haha!

Rhinestones 69,50 LINDEX
Maybelline Mascara, Cat eyes 99,- H&M
Eyeshadow Color Infaillible, 006 ALL NIGHT BLUE 109,- LINDEX
Isadora perfect coverstick, 07 WARM SAND 109,- LINDEX
Dipliner 39,50,- H&M
Pure White Eyeliner 19,90 H&M
Nail Polish, SEA PEARL 29,50 H&M
MNY neglelakk, nr 661 og 753 39,- pr stk LINDEX
Cotton Pads 19,50 LINDEX.


Så, neglene mine nå ser slik ut;

I hodet mitt skulle det egentlig bli noe sånn space/univers/verdensrom (whatever)- opplegg, men jeg syns det minna mer om havet. Synes det ble kult forde da, og det ser mye finere ut i virkelighet enn på bilde.. Det gjelder vel alt.

Det er forresten mine negler.. pappa trodde det var løsnegler.


Det jeg brukte for å lage dette var;

Isadora Wonder Nail base, White.
H&M Nail polish, Lilla, BAD TEMPER.
MNY neglakk, Lysblå nr 657.
NMY neglakk, Mørkblå nr 661.
H&M Nail polish, CLEAR.
Tynn kost, pinsett, svamp og rhinestones.

Det er også første gang i historien at jeg bruker rhinestones på neglene mine. Haha!

Legger ut dagens sminke også i samme slengen























Hva syns du om innkjøpet, neglene og sminken?


- Lynn Helen

6 kommentarer:

  1. Synes neglene ble kule. Minte meg også mer om havet enn universet. Stiiilig! :D

    SvarSlett
  2. neglene var drit kule! kan du vær så snill og legge ut en video om ossen man lager dem sånn? :)

    SvarSlett
  3. Anonym: Takk! Ja, det kan jeg vel en gang, men da må jeg lage de på nytt igjen, så da tar jeg det når neglelakken begynner å gå bort og blir stygg. Så bare følg med, så kommer det sikkert etterhvet :)

    SvarSlett
  4. wow!!!! Jeg bare elsker de! Du er sååå flink az!

    SvarSlett