31. mai 2011

Livets små gleder - Piratsamling

Fikk pakke på døra i dag jeg! Jippi!
Pakker er alltid spennende, uansett, selv om man vet hva som er i dem!

Exciting!

Jack Sparrow Pirate Beads, Davy Jones Key, Jack Sparrow Button Ring, Tia Dalma Necklace.

Love it!

Tenkte at siden jeg allerede var i gang kan jeg jo vise resten av Pirat-samlingen min. Her er det ikke BARE pirates of the caribbean-ting, men også generelt.


Azteker-gull og Kraken!

Bokserie med alle tre bøkene, som jeg fikk hos Connie. Den står bare til pynt, siden jeg hater å lese. Og en kortstokk.

Vodoo-dokke av Jack Sparrow og Edward Scissorhands, som jeg har lagd.

Også en ordentlig dukke jeg fikk i julegave for noen år siden! :D

Jeg har sikkert flere ting liggende, som jeg bare har glemt i farta...

Hva syns du om samlingen?


- Lynn Helen

9 kommentarer:

  1. synes den er awesome :3 skulle gjerne hatt noe av det der selv xD

    SvarSlett
  2. Hei :) Unskjuld at jeg spør om noe som ikke har sammenheng med innlegget, men jeg søkte ppå google etter idol-white og bloggen din kom opp. Jeg bestillte sånn får 49kr,men har mistet skrivet om hvordan jeg avslutter abonomentet. kan du hjelpe? et nummer eller epostadresse? :)

    SvarSlett
  3. Hahaha, det ironiske er jo at det er en Jack Sparrow vodoo-dukke med i den siste filmen, men du var først ute , hahaha ^^

    SvarSlett
  4. Nathalie: Det går bra! Jeg sendte dem en mail om å avslutte abonnementet, og fikk en bekreftelse fra dem om at det var avsluttet, så det er lurt å be om en bekreftelse for å være sikker. Her er e-postadresse jeg brukte: post@healthzone.biz

    Husk å skrive engelsk :)


    Connie: Jaa, AWESOME! Men tenk på at vi var også først ute med det å fekte på sånne planker oppunder taket! :D :D hihi

    SvarSlett
  5. tusen takk for svar ! :D

    SvarSlett
  6. Jeg sa det var Piratesting! HAH! :D xD

    Kuuule ting. Jeg vil også ha! :( Har ingen pirat ting i det hele tatt.. Det er så kult! :(

    SvarSlett
  7. Viveka; Haha, jaa! xD Men jeg digger det! :D har fått enda en pakke i dag, eller hentelapp da, så jeg må få henta den først :D

    SvarSlett
  8. hvor har du kjøpt det ? <3

    SvarSlett
  9. June: Jeg husker ikke, men tror det var en av disse nettbutikkene;

    http://www.sears.com.pr/shc/s/search_10153_12605?keyword=pirates+of+the+caribbean&i_cntr=1316107773776

    http://www.propstore.com/

    Eller så har de også masse på ebay.org :)

    SvarSlett