17. mai 2011

Nasjonaldagen - Outfit & Make-up

Jess, da var det 17 Mai, folkens. Jeg har egentlig aldri vært særlig begeistra for 17 Mai, i alle fall ikke de 10 siste åra... Det var liksom greit med pølse, is, kake og brus, men det var egentlig alt med nasjonaldagen. Pluss litt underholdning, hvor vi dansa osv. Det syns jeg var gøy.

Da jeg var rundt 9-10 år, ble jeg vekt tidlig av mamma fordi vi skulle gå i tog. Mamma og alle sammen gikk fra meg hjemme, fordi jeg var treg og ikke hadde fått satt i øredobber enda. Skikkelig teit egentlig... De hadde ikke gått langt når jeg hadde fått satt dem i, men da gadd jeg likevel ikke å gå etter dem på trass, fordi jeg ble sur... Og etter det har jeg ikke likt 17 Mai...

I alle fall... I dag brukte jeg Norges flagg farger i sminken min, og det ble seenes slik ut...

Også Outfiten min i dag da...



































Veldig enkelt, men som sagt, så gidder jeg ikke gjøre noe særlig ut av denne dagen. Jeg skjønner egentlig ikke at folk gidder å pynte seg opp i bunader og sånt... Men det er vel noen som liker det.

Jaja, enough said...

Hva mener du om nasjonaldagen?
Hva syns om sminken og outfiten?


- Lynn Helen

4 kommentarer:

  1. Jeg er heller ikke særlig begeistret for 17. mai. Mye folk, stress og bråk.. Likte både sminken og outfiten! :D Du kledde de klærne, pena. <3

    SvarSlett
  2. bytt ut jakka med en svart en, dropp belte og noen høyehøye pumps :) hothothot

    SvarSlett
  3. Anonym; Skulle likt å hatt den cardigan-saken i svart, men det fantes altså ikke der jeg kjøpte den.. uten belte ville klærne bare hengt og slengt overalt, og jeg ville sett mer gravid ut.. og jeg har ikke høyehøye pumps.. eier nesten ikke høye sko i det hele tatt.

    SvarSlett